• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki SV 650 S kokokatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kyytsis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Tuli tuommoiset Saksasta - kaadetusta pyörästä mutta pinnassa vain pari naarmua. Kittiä ja maalia niin hyvä tulee. Saa sitten vanhempi SV muodot kuntoon.

Jostain tarvitsisi kiinnikkeet noihin, löysin osanumeron 03-> katteille, mutta en vielä tuolle <-03 vuosimalleille, osaisiko joku auttaa?

Sitten väristä; pyörä on punainen, mistä saisi selville mikä suzukin punainen sävy se on? SV:ssä on tainnut olla kolmea eri...?

Kiitokset!

www.colorrite.com

Tuo sivusto on jostain syystä nyt alhaalla, mutta 99,28% varmuudella tuolla sivustolla on "hakukone" jolla mopon värikoodi selviää, nimimerkillä tilasin itse käytettynä SV:n belly panin ennen kuin löysin ko. sivuston ja tarkistin että väärä väri tuli.

Toivottavasti auttaa...!

www.colorrite.com

Tuo sivusto on jostain syystä nyt alhaalla, mutta 99,28% varmuudella tuolla sivustolla on "hakukone" jolla mopon värikoodi selviää, nimimerkillä tilasin itse käytettynä SV:n belly panin ennen kuin löysin ko. sivuston ja tarkistin että väärä väri tuli.

Toivottavasti auttaa...!
Kiitos,

Sieltähän se löytyi! http://www.colorrite.com/product_info.php?products_id=545

Kiinnikkeet on vielä hakusessa, Suzukilta kun kysyin, niin kertoivat että kokokatteet tuli vasta 2003. Kuitenkin mm. Sv650.org:ssa monilla on kurvikkaassakin SV:ssä katteet ihan tehtaalta. No, pahimmillaan joutuu ite vääntämään. Eihän se vaikeaa ole
confused_orig.gif
tounge.gif

Mulla on sellainen muistikuva että juurikin englantilaisilla on paljon SV:ssä noita kokokatteita. En tiedä mikä firma niitä siellä myy, mutta varmaan just tuolta foorumilta vois kysyä apuja kun siellä paljon englantilaisia on....

Suomessa olen nähnyt yhden vanhemman mallisen SV:n myynnissä jossa oli kokokate, uudempiakin on ollut mielestäni vain muutamia vaikka siihen saa orkkiksenakin kokokatteen.

Back