Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itekki oon nyt ettiny gsx-f 750 ja mietin tuota tehoa ku joku kirjoitti et 90hv... onko vanhemmassa muka tosiaan enempi ku kehuvat että 100hv löytyy esim -92 pyörästä??![]()
Velipojalla on 90-luvun alkupuolen GSX750f vekotin ja mulla 03 mallinen GSX750f missä vähemmän tehoja mutta eipä sitä eroa tuolla tien päällä mitenkään huomannu suuntaan eikä toiseen 1600 km matkalla .itekki oon nyt ettiny gsx-f 750 ja mietin tuota tehoa ku joku kirjoitti et 90hv... onko vanhemmassa muka tosiaan enempi ku kehuvat että 100hv löytyy esim -92 pyörästä??![]()
Olen hankkimassa pyörää muutaman vuoden tauon jälkeen, ajatuksissa on GSX750F, kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä mallista. Aiemmin mulla oli GSXR 1100 nyt olisi tarkoitus saada helpommin ajettava, leppoisa matkasportti.
Parhaat onnittelut !!!Olen hankkimassa pyörää muutaman vuoden tauon jälkeen, ajatuksissa on GSX750F, kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä mallista. Aiemmin mulla oli GSXR 1100 nyt olisi tarkoitus saada helpommin ajettava, leppoisa matkasportti.Nyt on sitten mopo kotona, GSX 750 F -99 33.000 km.![]()
Huomenna ekalle kunnon ajelulle.![]()
Joo tosta -88 -97 väliltä 750 gsx-f tuottaa koneelta 106hp vakiona ja on ihan reilusti pirteempi kun nää viimeset 92hp versiot.itekki oon nyt ettiny gsx-f 750 ja mietin tuota tehoa ku joku kirjoitti et 90hv... onko vanhemmassa muka tosiaan enempi ku kehuvat että 100hv löytyy esim -92 pyörästä??![]()
klink
Vanhemmista ei ole vääntölukemia, mutta luultavasti konetta viritelty hp--, vääntö++
Itsellä vm -98
Mukavia kilometrejä sinneOlen hankkimassa pyörää muutaman vuoden tauon jälkeen, ajatuksissa on GSX750F, kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä mallista. Aiemmin mulla oli GSXR 1100 nyt olisi tarkoitus saada helpommin ajettava, leppoisa matkasportti.Nyt on sitten mopo kotona, GSX 750 F -99 33.000 km.![]()
SamoinMukavia kilometrejä sinneOlen hankkimassa pyörää muutaman vuoden tauon jälkeen, ajatuksissa on GSX750F, kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä mallista. Aiemmin mulla oli GSXR 1100 nyt olisi tarkoitus saada helpommin ajettava, leppoisa matkasportti.Nyt on sitten mopo kotona, GSX 750 F -99 33.000 km.![]()
![]()