• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki gsx1400 vuotavat takaiskarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rpenttinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjes!

Pyörä:GSX1400

Huomasin pyörässäni viime kesänä et heti ku olin koskenut takaiskareitten säätöihin niin ne rupes vuotaan säätöruuvin kohdalta. Harmitti tietty mut ajattelin et huono säkä.

Tänään selvis et tää on tavallinen vika ja et muualla mailmassa näitä iskareita on vaihdettu ilmaiseksi vaik takuu on mennyt umpeen.

Ongs monella nyt sit ollut sama ongelma, ootteko ollut yhteydessä suzukiin ja mitä ne on vastannut tai tehnyt asialle???

pistin tänään spostia suzukille.. saa kattoo mitä ne vastaa..

Sellaista..

Tuttu ongelma... 04-mallin mopo ja molemmat iskarit paskana! Uudet tulossa tilalle tai entiset huolletaan täysin kuntoon. Pitäisi selvitä piakkoin mitä noille tehdään - uskon tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon... Onhan täydellisessä mopossa nyt jotain vikaakin oltava
biggrin.gif

Morjes!

Keneen otit yhteyttä kun ongelma ilmeni?

..no sullahan on tietty takuu voimassa ku on niin uus pyörä..

No hyvä kummiskin et tällaiset asiat hoidetaan myös suomessa..

Morjes!

Keneen otit yhteyttä kun ongelma ilmeni?

..no sullahan on tietty takuu voimassa ku on niin uus pyörä..

No hyvä kummiskin et tällaiset asiat hoidetaan myös suomessa..
Otin yhteyttä liikkeeseen, josta mopon ostin, ja vein iskarit sinne... Lupasivat hoitaa ne kuntoon.

Luulisi, että hoitavat sinullakin kuntoon, vaikka olisi takuu mennyt äskettäin umpeen? Tuohan on tyyppivika - tehdas ei sitä liene kuitenkaan tunnustanut???

Morjes!

Huomasin pyörässäni viime kesänä et heti ku olin koskenut takaiskareitten säätöihin niin ne rupes vuotaan säätöruuvin kohdalta. Harmitti tietty mut ajattelin et huono säkä.

Tänään selvis et tää on tavallinen vika ja et muualla mailmassa näitä iskareita on vaihdettu ilmaiseksi vaik takuu on mennyt umpeen.

Ongs monella nyt sit ollut sama ongelma, ootteko ollut yhteydessä suzukiin ja mitä ne on vastannut tai tehnyt asialle???

Sellaista..
Iskarit ovat gsx 1400:n heikkous, mutta vain jos säädät niitä.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa, kun olen tyytynyt tehtaan säätöihin:)

Morjes!

Sellaista..
Iskarit ovat gsx 1400:n heikkous, mutta vain jos säädät niitä.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa, kun olen tyytynyt tehtaan säätöihin:)
Vähän niin kuin venäläinen perseensuristin: Ei mahdu perseeseen eikä surise
tounge.gif

Iskarien säätöpyörät meni jumiin muutaman kymmenen säädön jälkeen. Ikävä homma kun on usein eri tavalla painoa perässä. Takuuseen pitää vaihtaa.

Morjes taas!

Pääsin nyt sit niin pitkälle et multa pyydettiin moottorin numeroa ja runkonumeroa spostitse.

No runkonumero löytyi tietty helposti mut moottorin numeroa ei sit löydy millään ..ja en saa suzukilta vastausta et mist sen löytää..

Joten tietääkö joku mistä sen löytää tai missä muodossa se suunnilleen on?? ..jotta tietäis mitä etsiä!

No, ei se noin helppoa ollutkaan ..konttasin pyörän ympäri puol tuntia taskulamppu kädessä ja kattosin kaikki kolot kaikista suunnista ..ja ei mitään!

Nyt tarvitaan taas hyviä neuvoja..

Ja ei kyl ollut ensimmäinen kerta ku käyttöohjeet ei pitänyt paikkaansa..

Kävin tallissa katsomassa. Kyllä numero siellä on, koneen takaosassa, keskellä konetta takaharukan akselin yläpuolella. Siellä on suoraa pintaa ja se on siinä. Sen saattaa nähdä paremmin jos irroittaa oikeanpuoleisen sivupaneelin. Taskulamppu siinä tarvitaan.

Tuttu ongelma... 04-mallin mopo ja molemmat iskarit paskana! Uudet tulossa tilalle tai entiset huolletaan täysin kuntoon. Pitäisi selvitä piakkoin mitä noille tehdään - uskon tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon... Onhan täydellisessä mopossa nyt jotain vikaakin oltava
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
Uudet pitäisi tulla 2.vko päästä
biggrin.gif
Juuri sopivasti ennen ajokauden alkua
sport05.gif

Kyl se numero löytys sit ku tiesi tarkkaa kohtaa mist etsiä..

Nyt jää vaan nähtäväks miten suzuki reagoi ..numerot on ilmoitettu ja kaikki mut ei kyl minkäänlaista vastausta oo tullut(siis ei muuta kuin se kysely moottorin ja rungon numeroista)..

Niillä varmaana aika kiireistä tähän aikaan vuodesta mut pitää toivoo et ne kummiskin vähän panostaisi..

..ettei käy näin  
kaboom.gif

No nyt on ainaki akrapovic:i ja uus takarengas tilattu.. saa sit kiukutella iskareista jos siit ei tuu mitään.

Back