Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs sulla siinä tökkii?homma on stopissa.. mut onhan tässä tätä aikaa tehdä. kun vaan piisais motivaatio.
tätä menoa pyörä on samassa mallissa vielä vuonna 2020.
Vastataan japin puolesta että rahat sillä on loppu...Mikäs sulla siinä tökkii?homma on stopissa.. mut onhan tässä tätä aikaa tehdä. kun vaan piisais motivaatio.
Nimim. oma lehmä ojassa![]()
joo neki on loppu mut tähän rakennusvaiheeseen ei tarvitse euroakaan.Vastataan japin puolesta että rahat sillä on loppu...Mikäs sulla siinä tökkii?homma on stopissa.. mut onhan tässä tätä aikaa tehdä. kun vaan piisais motivaatio.
![]()
JK
Mä pääsin tälle kesälle ajamaan vasta elokuussajoo neki on loppu mut tähän rakennusvaiheeseen ei tarvitse euroakaan.Vastataan japin puolesta että rahat sillä on loppu...Mikäs sulla siinä tökkii?homma on stopissa.. mut onhan tässä tätä aikaa tehdä. kun vaan piisais motivaatio.
![]()
JK![]()
motivaatio on hiukan kadoksissa, pitäis sitä putkea väsäillä ja hiukan öljynjäähdyttimen paikkaa mulkata ja sen sellaista.
no aikaahan on... ja keväällä huomataan mahdollisien lumien sulaessa, että pyörä on edelleen samassa mallissa.![]()
minkälaisella pyörällä ajelet? anna mä arvaan: GSX-R 1100 I/Ö------------------------------------------------------
Mä pääsin tälle kesälle ajamaan vasta elokuussa![]()
tosin ajelen sillä vieläkin, ahdetulla alkaa ajokelit olla parhaimmillaan![]()
Kyllä se vaan kivasti palkitsee kun saa sen toimimaan edes jotenkin...
Arvasit oikein. Tuosta ylemmästä linkistä selviää enemmän.minkälaisella pyörällä ajelet? anna mä arvaan: GSX-R 1100 I/Ö------------------------------------------------------
onko leimattu ja muuten linjassa?
näyttää turbotetulta..Arvasit oikein. Tuosta ylemmästä linkistä selviää enemmän.minkälaisella pyörällä ajelet? anna mä arvaan: GSX-R 1100 I/Ö------------------------------------------------------
onko leimattu ja muuten linjassa?
No eikai sitä mopolla mahottomianäyttää turbotetulta..Arvasit oikein. Tuosta ylemmästä linkistä selviää enemmän.minkälaisella pyörällä ajelet? anna mä arvaan: GSX-R 1100 I/Ö------------------------------------------------------
onko leimattu ja muuten linjassa?![]()
älä ny vaan sano, et oot teettäny tohon päästömittauksen ku näyttää olevan -91 mallinen.![]()
hyvä hyvänoniin kone saatu käymään. hyvin tuntui pelaavan... sitten vaan tehonmittauspenkkiin tässä talven mittaan.
www.irc.fi löytyy nykytilanteesta kuvia, projektin eri vaiheista ei juuri kuvia ole olemassa...hyvä hyvänoniin kone saatu käymään. hyvin tuntui pelaavan... sitten vaan tehonmittauspenkkiin tässä talven mittaan.![]()
olisko sulla jotain kuvatuksia projektista
ajattelin säilyttää sen ton näköisenä. alunperin oli tarkoitus pistää siihen kaikki alkuperäiset katteet paikalleen mut tulin siihen tulokseen ettei ne mahdu paikalleen kyllä perkeleelläkään.meinaatko pitää tollasena varttikatteellisena vai aiotko väsätä jonkun helevetin ruman fighterin![]()
mun mielestä noita vanhoja giksuja on jo ihan tarpeeksi fightereina ja suurin osa vielä täysin mauttomia rakennelmia![]()
ajattelin säilyttää sen ton näköisenä. alunperin oli tarkoitus pistää siihen kaikki alkuperäiset katteet paikalleen mut tulin siihen tulokseen ettei ne mahdu paikalleen kyllä perkeleelläkään.meinaatko pitää tollasena varttikatteellisena vai aiotko väsätä jonkun helevetin ruman fighterin![]()
mun mielestä noita vanhoja giksuja on jo ihan tarpeeksi fightereina ja suurin osa vielä täysin mauttomia rakennelmia![]()