• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX-R 1000 K7 jarrupäivitys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja itl
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanha jarruletku käteen ja keskeltä poikki.

Toimii varmasti, kunhan sinne letkuun vain sopii paineilmapistoolin pää. Aika pieni se jarruletkun sisähalkaisija kuitenniin on.

Jos jollekin jäi epäselväksi mikä tuo erikoistyökalu on niin kuvassa minun ajatus aiheesta.

Liitetiedostot

• specialtool.jpg
    specialtool.jpg
    91,2 KB · Katselut: 75
K8 jarrut päivitetty R6 satuloihin. Samalla teetin uudet letkut. Ostin kaverilta messingistä sorvatut spacerit jotka jäivät yli, pikkurahalla luovun jos joku tarvisee. Saa nähdä antaako PP Tuning uuden osan rearsettiin. Tänään huomasin että oikea puoli murtunut. Ilmeisesti viime syksyn kävely vauhtisesta kaadosta edennyt nyt ajossa, kun ei aiemmin ollut mitään havaittavaa. https://photos.app.goo.gl/yrr5k5UsFkZJsQBU6

No niin. Nyt alkaisi olla aika hommata uudet jarrulevyt Suzukiin. Mitä merkkiä mallia suosittelisitte minun pyörään (GSX-R 1000 k7)?

Itse olen pähkäillyt jarrulevyvalinnan olevan jotain joko Brembon, Galferin tai EBC:n valikoimista. Levyjen ei myöskään tarvitsisi maksaa mahdottoman paljon ja hakusessa olisi 310mm halkaisijalla oleva ja ehkäpä täysin kelluva levy. En näe tarvetta laittaa isompia levyjä, kun jo nyt jarruvoimaa on enempi, kuin riittävästi ja pyörivän massan lisäys ei koskaan ole hyvästä. Haluaisin kuitenkin levyt, jotka kestäisivät kieroutumatta ratarääkkiä. Eli mieluummin hyvä, kuin halpa. Kiinanlevyillä heitän mieluummin sorsaa, kuin ruuvaan ne pyörään. Mitä suosittelisitte, linkit suositeltaviin tuotteisiin olisi hirmu kivat?

Edit: Tilasin hätäpäissäni Carpimotolta edulliset Brembon Serie Oro -levyt. Nähtäväksi jää miten pitkään nämä kestävät kieroutumatta. Hintaero Brembon Supersportteihin tai T-Driveihin oli kuitenkin aika iso.

Edit2: Nyt on uudet jarrulevyt sisäänajettu reilun 100km maantielenkillä ja kiusattu yhden ratapäivän verran Alastarolla. Ei voi olla, kuin tyytyväinen. Jarrut ei täristä yhtään ja sitä voimaa löytyy jarruista aivan mahtavasti. Eikä mitään havaintoa jarrujen häipymisestä.

Back