• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX 1400 / äänimerkki ei toimi enää

MöhköKessu sanoi:
Sulake ehjä, ideoita mistä vikaa etsimään?

Mittaahan että tulee voltteja tarpeeksi sinne piuhoihin. Joskus auttaa kun käytät liittimen irti ja jotain suhautat
hapettumia varten. Luultavimmin jossain kosketushärö, voipi olla tööttipainike hapettunut kun aika harvoin sitä yleensä käytetään eli sekin ihan kovaan käyttöön tai auki. Nuo on ne todennäköiset syyt mutta voi olla piuhakin jostain poikki ja se onkin sitten isompi homma etsiä.

Niin tai sitten itse töötti on sisältä niin ruosteessa ettei enään toimi kuten mulla oli. Ei muuta kuin uutta tööttiä koittamaan.

pasi1 sanoi:
Niin tai sitten itse töötti on sisältä niin ruosteessa ettei enään toimi kuten mulla oli. Ei muuta kuin uutta tööttiä koittamaan.

Jep, vika näyttää olevan itse tööteissä eli virtaa tulee piuhan päihin saakka kun testerillä koitettiin, molemmat töötit sökönä joka sinänsä erikoista.

Uutta torvea kehiin, onko käsitystä uusien hinnoista ja mistä kannattaa kysellä? eBayssa ainakin näyttäs olevan tarjolla jotakin yleismalleja jotka saattas sopia..

MöhköKessu sanoi:
Jep, vika näyttää olevan itse tööteissä eli virtaa tulee piuhan päihin saakka kun testerillä koitettiin, molemmat töötit sökönä joka sinänsä erikoista.

Uutta torvea kehiin, onko käsitystä uusien hinnoista ja mistä kannattaa kysellä? eBayssa ainakin näyttäs olevan tarjolla jotakin yleismalleja jotka saattas sopia..

http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/482408/0

Hella Motonetissä 13,90€ jos tuommonen käy. Onpa siellä joku malli mustanakin ja maksaa vitosen.

Viimeksi muokattu:
Löytyykö itse töötin takaa pieni ruuvi? Koitapa vääntää sitä A: suuntaan ja B: toiseen puolisen kierrosta kerrallaan ja aina välissä koitat josko alkaisi pitää melua. Itse "korjasin" Cebarista töötin tuolla reseptillä.

Tero-75 sanoi:
Löytyykö itse töötin takaa pieni ruuvi? Koitapa vääntää sitä A: suuntaan ja B: toiseen puolisen kierrosta kerrallaan ja aina välissä koitat josko alkaisi pitää melua. Itse "korjasin" Cebarista töötin tuolla reseptillä.

No perhana, löytyihän se turboruuvi sieltä torven takaa ja todentotta, kääntämällä sitä alkoi töötit taas laulaa! :)

Kiitokset vinkistä!

Back