• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX 1300R HAYABUSA -04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BussiJussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kunhan oppis hallitsee edes noi tehot, ennen kuin tehokkaammasta haaveilee.......

tounge.gif
tounge.gif
Eipä mene kauaa,kun mopo tuntuu nuhaiselta ja kaipaa lisää paukkua  
tounge.gif
 On koettu....
Hmm.. en oo ihan vakuuttunut noista Kawasi tehoista. Olis kiva, jos osuisit samaan dynoon yhtä aikaa BussiJussi busan kans, veikkaisin että monen hepan eroo noissa mopoissa ei oo.
Missäs dynotit ton 12r:n tehon???

Kunhan oppis hallitsee edes noi tehot, ennen kuin tehokkaammasta haaveilee.......

tounge.gif
tounge.gif
Eipä mene kauaa,kun mopo tuntuu nuhaiselta ja kaipaa lisää paukkua
tounge.gif
On koettu....
Hmm.. en oo ihan vakuuttunut noista Kawasi tehoista. Olis kiva, jos osuisit samaan dynoon yhtä aikaa BussiJussi busan kans, veikkaisin että monen hepan eroo noissa mopoissa ei oo.
Missäs dynotit ton 12r:n tehon???
Sehän on tiedetty fakta,että penkeissä on eroja ja en sillä noita vertaakkaan.Toi mun on mitattu Siukolan penkissä.

Varmaan mukava peli ajella noilla tehoilla!
smile_org.gif
Mistä hommasit Yoshin nokat ja mitä kustansi ?
Yoshin nokkia saa esim Duelilta (ovh. n. 1000,-. Minä ostin vuosi sitten kaverilta käytettynä. Selvennykseksi, mulla ei oo tällä hetkellä yoshin stage1:set. Vaan Yoshin, tonnisen ärrän TypeR nokat!! Liian miedot noi stage1:set nykyiselle viritykselle. Mut kevyesti viritettyyn koneeseen on mielestäni ERINOMAISET noi stage1:set. Menee heittämällä paikoilleen, ja antaa kivasti lisä potkua...!! Jos kavereita jenkeissä, kannatta tuotattaa sieltä nokat, jää maksaa n.500.-!!

tounge.gif
tounge.gif

Enpäs oo tätä foorumia nähnykää ennen.

Kyl on todella kauniin sininen pyörä. Jos ei ois omaa busaa ni kahdehtisin kahta enemmän
smile_org.gif

Ite kans harkinnu tota samankaltaista tuunaussettiä minkä oot tohon lykänny. Tosin vasta ens kesänä ku takuut raukeaa.

Back