• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

suzuki gs500e ja vapaana käynnistys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fox78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs otsikon pyörä, taisi olla vuosimallia 99..
Kävin kattelemassa ja kokeilemassa...Ihmetytti vaan tuo starttaaminen, eli vaikka oli vaihde vapaalla ei startannut vasta, kun laitto kytkimenpohjaan...Kuuluuko toimia näin??

En osaa sanoa kuuluuko ko. mallin toimia just noin, mielestäni ei.   Mulla FJR ja ilmenee aivan sama juttu.
Joskus vapaalla käynnistyy ihan tosta vaan, mut silloin tällöin vaatii vielä kytkimen pohjaan.  Olen vähän ihmetellyt asiaa, että mistä johtuu.  Varmaan jostain "vapaa vaihde anturista" sano, joku...  voipi olla.    
kynttila.gif

Suzukilla jo vuodesta 1 taikka 2, on pitänyt kytkinkahva painaa pohjaan ennen kuin lähtee tulille.

No worries, mate - siksihän tällaiset sivustot on olemassa, että voi kysellä asioista.
En minäkään tiennyt tuota kun ensimmäisen Zuzukini ostin, ja ihmettelin silloin aivan tuota samaa!

onpa jännä. mulla sit varmaa joku nipukka tai napukka otettu pois käytöstä ku voin startata vaihde vapaalla ILMAN kytkintä
omg.gif

kyllä tuossa pitää painaa kytkin pohjaan, vaikka olisikin
vaihde vapaalla.... Näin sanoo alkuperäinen manuaali
smile_org.gif

Olis itse voinnu tietysti tarkemmin tuon manuaalin lukasta, ei olis tarvinnu kysellä turhia
smile_org.gif

Back