• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Supertestaajat asialla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kohta saamme lukea jälleen tiukkaa faktaa:
http://www.tekniikanmaailma.fi/?y=2006&p=1&id=1394278

Nauratko vai itketkö, se on suhtautumiskysymys.

Jos olet riippuvainen huoltolafkoista ja uskot TM:ään, taitaa itkettää
lookaround_orig.gif

joo näihän se o..huolto/korjausmiehethän o tunnetusti yli jumalia.  
tounge.gif
enemmistö paikois palvelu ala-arvosta.sovituista ajoista ei pidetä kiinni.10v sitte vein pyörän syksyllä ja sovittiin,et keväällä gonas ja et saa rauhas laitella.buhahaa..3-4kertaa keväällä lupas uuden ajan,kunnes kyllästyin ja menin itte paikalle odottamaan,et homma valmis.  
mad.gif
olisko ollu 2-3 aikaa yöllä,ku sain pärrä ajoon.pari kertaa mieles kävi tuikata paikka tulee tai vetästä mikki hiirtä naamaan..ja tää ei ollu mikää tsoukki.tuline luonne,ku o tunnetusti meillä "rauhallisilla" kavereilla joille tulee mitta täyteen.

Mulla on kyllä sit vähän erilaisempia kokemuksia huolloista. BW vantaalla. pyörä on toiminu huollon jälkeen ku pitääki. Ennustetut kesotki on pitäny suurinpiirtein paikkaansa. Ovat vielä soittaneetkin kun pyörään on huolto saatu tehtyä..
smile_org.gif

Toisaalta, 4:n vuoden takuu, kai ne haluu et pyörä pysyy kunnossa niin pitkää, tuleehan se halvemmaks.
biggrin.gif

Mikäli vanhat merkit pitävät paikaansa, seuraavan Teknarin ilmestymisen jälkeen saa olla tyytyväinen, ettei itsellä ole peukalo keskellä kämmentä.

Oli muuten nostalgiantäyteinen prätkävertailu tässä uusimmassa TM:ssä, vaikka jotain olisi kaivannut juttuun lisääkin. Viivalla seiskakakkoset superpyörät: Tuutti, vesipyssy-Suzuki ja leskentekijä-Kawa...

"Mulla on kyllä sit vähän erilaisempia kokemuksia huolloista. BW vantaalla. pyörä on toiminu huollon jälkeen ku pitääki. Ennustetut kesotki on pitäny suurinpiirtein paikkaansa. Ovat vielä soittaneetkin kun pyörään on huolto saatu tehtyä..
Toisaalta, 4:n vuoden takuu, kai ne haluu et pyörä pysyy kunnossa niin pitkää, tuleehan se halvemmaks."

kai se nyt neljä vuotta toimii, vaikka ei tee mitään. Vaihtaa öljyt ja hyvää matkaa.

Niin, mitä naurettavaa asiassa on? Ihan hyvähän se vain on, että tuollaisia "testejä" tehdään. Mulkkuja riittää monessa liikkeessä, joten saisivat ottaa opikseen, jos saavat paskaa niskaansa.

veryangry.gif
Kyllä oulun Ruskossakin noita seppiä löytyy. Säätelivät suskan kaasareita viikon, käynti ei muuttunut saatana yhtään, kehtas äijä kirjoittaa mulle, voitteko kuvitella 240 euron laskun. Ja minä hullu menin sen maksamaan. Kaikkia perkeleen tunareita niitä alalla onkin. Vaalasta löytyi osaaja joka sääti paikat kohdalleen, hinta 60€

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back