• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

supermoton ilmanpaineet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pallopoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terppa. Osaisko kukaan neuvoa millasia ilmanpaineta kannattais käyttää s-moto renkaissa kadulla. Peli on ktm 530 exc-r.Edes ja takana 17 tuuman gummit. Samaan syssyyn kyselisin miten nopeusmittarin sais säädettyä kyseisille nakeille. Manuuaalista ei kyseistä ohjetta löytyny tai sit oon sokee. Mittaristoon ilmestyy kyllä päälle laitetettaessa WS 2205, vastannee 21 tuumasta enska nakkia, tästäpä minä näppäränä poikana ajattelin et tota WheelSizeä pystyy muuttamaan.

Termos, tuohon rengaspaineeseen en osaa vastata kun en itse pistänyt niitä :P mutta tuo mittari homma on aikas simppeli: otat sen 3-johtoisen liittimen irti mittarista, jolloin se menee huoltotilaan. Sitten painat O:ta pohjassa ajotuntien kohdalla n.3 sec. Pääset valikkoon jossa sit painelet O:ta kunnes pääset siihen WS kohtaan. Painat siitä suoraan vain -:sta lukemaan 1885. Pitäisi aika lähelle olla tuo luku oikeaa.

Tietty eri pyörä mutta varmaan jotain osviittaa kuitenkin. KTM 660 SMC:n manuaali suosittaa radalle 1,5 eteen ja 1,6 taakse. Kadulle suositus on vastaavasti 2,0 ja 2,2. Varmaan noilla olet suurinpiirtein tontilla.

Back