Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.normimalli vaatii ehdottomasti ohjausiskarin mikä on vakiona esim R mallissa.
Niin ja ajettavuudessakaan ei ole juurikaan eroa niin aika sama kumman ottaaMinkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.
Samaa minäkin ihmettelen. Mulla vielä 2006 mallinen ja hyvin olen pärjännyt ilman ohjausiskaria. Ja mullakin ajoa kadulla ja radalla. Ainoa jolloin huomas, että menee keula levottomaksi, kun oli 190 takarengas alla, jolloin ohjauskulma jyrkkeni entisestään perän noustessa normalia ylemmäksi.Minkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.normimalli vaatii ehdottomasti ohjausiskarin mikä on vakiona esim R mallissa.
Samaa ihmetys täällä... Rataa en toki ole ajanut, mutta aika kovaa on tullut päästettyä enkä kyllä ole woblausta huomannut.Samaa minäkin ihmettelen. Mulla vielä 2006 mallinen ja hyvin olen pärjännyt ilman ohjausiskaria. Ja mullakin ajoa kadulla ja radalla. Ainoa jolloin huomas, että menee keula levottomaksi, kun oli 190 takarengas alla, jolloin ohjauskulma jyrkkeni entisestään perän noustessa normalia ylemmäksi.Minkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.normimalli vaatii ehdottomasti ohjausiskarin mikä on vakiona esim R mallissa.
Tokihan siitä ohjausiskarista ei haittaa olisi, mutta ei se pakollinen ole.
No laittakaapa niihin ohjausiskari niin ymmärrätte mistä puhun. Ajettavuus muuttaa huomattavasti kun on todella levoton ilman ohjausiskari... Jos ei ymmärrä vaatia jotain niin eihän sitä tarvikkaan. Sama homma kun aikoinaan ajettiin autoilla ilman ilmastointia ja nyt ne pitää olla. Radikaali ero molemmissa...Samaa minäkin ihmettelen. Mulla vielä 2006 mallinen ja hyvin olen pärjännyt ilman ohjausiskaria. Ja mullakin ajoa kadulla ja radalla. Ainoa jolloin huomas, että menee keula levottomaksi, kun oli 190 takarengas alla, jolloin ohjauskulma jyrkkeni entisestään perän noustessa normalia ylemmäksi.Minkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.normimalli vaatii ehdottomasti ohjausiskarin mikä on vakiona esim R mallissa.
Tokihan siitä ohjausiskarista ei haittaa olisi, mutta ei se pakollinen ole.
Muistaakseni jo tuon perusmallin bensansyöttöä haukuttiin, mutta itse en kyllä koe sitä mitenkään erityisen huonoksi, vertailukohtana bulun xb9r.... Tietty pyörä nyökkää jos ajat letkuranteella ja pumppaat kasua kiinni-auki, mutta mun mielestä se on ok, toki vaatii ajajalta vähän tarkkuutta. Käy kokeilemassa niin tiedät mitä tarkoitan.No mites vielä siitä R-mallin bensansyötöstä, tuleeko sillä kaupunkiajosta pelkkää hyökkäilyä? Tarkoitus olisi ajaa sateellakin ja mukulakiviä kaarteella matkan varrella...
Mites pahasti toi kone muuten täristää ja missä se tuntuu; jalkatapeissa, stongassa vai persuuksissa ja onko jotain kierrosaluetta, jossa se selvästi tuntuu?
Edit: ja vielä unohtui yksi asia kysyä; kokeilin mopokaupassa sisällä kylmätyyppien yhteydessä kytkintä ja kahvan puristaminen vaati huomattavan paljon voimaa. Nykyisessä pyörässä kytkimen liike on erittäin pehmeä ja miellyttävä kaupungissa. Onko toi teillä ongelma, kun en todellakaan koe olevani mikään ihan rimpula voimaosastolla![]()
Näin tusinapyörien tusinapyörän omistajana voinen nauraa huumorintajuisesti sinun myynti ilmolle!Ja pakollinen ilmainen mainos: minulla ois Duke myynnissä![]()
Ei ollut tarkoitus tyrmätä suoraan. Lähinnä yritin selittää, että ei se ehdottomasti sitä vaadi. Kuten Nitrouskin niin minäkään en ole koskaan ajanut pyörää missä on ohjausiskari, jonka takia sitä en osaa kaivatakaan. Pitäisi vaan päästä kokeilemaan ohjausiskarilla varustettua vanhempaa SD:tä.Ihmetyttää kun pitää viritellä kaiken maailman dingendangeli vilkkuja jne jne mutta parin sadan euron sijoitus asiaan mikä merkittävästi parantaa ajettavuutta sitten tuomitaan suoralta kädeltä...
Kytkintä tulee hitaassa ajossa luistateltua ja jyrkemmät hidastetöyssyt ihan kytkin pohjassa ylitettyä. Ja tuo ei niinkään taida liittyä pelkästään polttoaineen syöttöön, vaan siihen, että siihen liitetään se mainitsemani vauhtipyörän keveys.Hyvää informaatiota, kiitokset näistä.
Osaako joku vielä kommentoida ton R-mallin bensansyötöstä eli miten hankala se on ajella mukulakivillä ja tai kaupungissa ylipäätään hitaasti?
Osaan sen verran kommentoida, että R-mallin kadulla ajaminen oli yhtä helvettiä. Juurikin tuon kaasun johdosta.Hyvää informaatiota, kiitokset näistä.
Osaako joku vielä kommentoida ton R-mallin bensansyötöstä eli miten hankala se on ajella mukulakivillä ja tai kaupungissa ylipäätään hitaasti?