Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei korjattavaa. Sokrulla lähtee...Joskus oon kuullut näinkin eksoottisen niksi-pirkka niksin. Eli sokeripalaan sylkeä ja sillä hankaa skeidat veke.. Korjatkaa, jos muistan tän ihan väärin.![]()
Eikö siis tuo ¨ihmemönjä¨ naarmuta mitenkään kromi tai maalipintaa?Naapuri hinkkaili oman pyörän putkesta palanutta nahkaa *Universal stonella*. Tuo nahka oli kiinni palaessaan ollut ihan jalassa kiinni vielä![]()
Tuli puhdasta.
Näin se on. Halpa ainakin kokeilla.Joskus oon kuullut näinkin eksoottisen niksi-pirkka niksin. Eli sokeripalaan sylkeä ja sillä hankaa skeidat veke.. Korjatkaa, jos muistan tän ihan väärin.![]()
HD ja kromattu tötterö kyseessä. Eipä naarmuttanut.Eikö siis tuo ¨ihmemönjä¨ naarmuta mitenkään kromi tai maalipintaa?Naapuri hinkkaili oman pyörän putkesta palanutta nahkaa *Universal stonella*. Tuo nahka oli kiinni palaessaan ollut ihan jalassa kiinni vielä![]()
Tuli puhdasta.
Älä nyt vielä kiittele... seurailet nyt ihan rauhassa pari kk,ja kysytään sitte että mikäs voorumi tää oikeen onkaan..Kiitos paljon hyvistä vinkeistä, täytyy myöntää että tämä moottoripyörä sivusto on todella hyvä asiallisia vastauksia ja eritoten hyviä vastauksia, testaan ensiviikon alussa ensin sokeria sitten muita... Kiitos vielä vinkeistä![]()
Mutta meneeköhän jo turhan hapokkaaksisokeria voi vielä tehostaa cocacolalla.![]()
Ihan oikein olet kuullut. On sitten kaikkein paras tökötti moiseen putsailuun. Ja saa viel suunkin makiaksiJoskus oon kuullut näinkin eksoottisen niksi-pirkka niksin. Eli sokeripalaan sylkeä ja sillä hankaa skeidat veke.. Korjatkaa, jos muistan tän ihan väärin.![]()