• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

STM luistokytkin ongelma.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja duca98
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäpä.....laittelin 12 hampaisen STM luistokytkimen mopottimeen (dukke 1098s), ongelma on hirvvee "kirkaisu" liikkeelle lähtiessä, ravistaa myös....kytkin on kasattu ohjeiden mukaan, levyt on uudet, avautuma n.1.5mm (ehkä vähän alle). jouset uudet. Kyseessä on siis hauleilla ja rampeilla oleva malli. Ramppien kulmaa en osaa sanoo...
Kiitos etukäteen...
smile_org.gif

Mulla kirskuu kanssa välillä, mutta mulla on jo vanhat levyt.. onko siellä pakassa ne kaarevat levyt kanssa? Niiden laitto auttoi minulla jonkin verran. Paljonko on pakan paksuus? Pitäisi olla jossain 37-38 mm nurkilla.

Elikkäpä.....laittelin 12 hampaisen STM luistokytkimen mopottimeen (dukke 1098s), ongelma on hirvvee "kirkaisu" liikkeelle lähtiessä, ravistaa myös....kytkin on kasattu ohjeiden mukaan, levyt on uudet, avautuma n.1.5mm (ehkä vähän alle). jouset uudet. Kyseessä on siis hauleilla ja rampeilla oleva malli. Ramppien kulmaa en osaa sanoo...
Kiitos etukäteen...
smile_org.gif
Soon baskana... Anna se mulle.
tounge.gif

Mulla kirskuu kanssa välillä, mutta mulla on jo vanhat levyt.. onko siellä pakassa ne kaarevat levyt kanssa? Niiden laitto auttoi minulla jonkin verran. Paljonko on pakan paksuus? Pitäisi olla jossain 37-38 mm nurkilla.
Kokeilin kahdella kaarevalla levyl, toimi jonkun aikaa....

Pahinta on jos joutuu lähteen ylämäkeen ja joutuu luistattamaan kytkintä hieman..hirvee kirskuminen
sad_orig.gif
...

pitänee kai pelailla eripaksusilla levyillä, ehkä se auttais asiaa..tai jousille painetta lisää..(matalammat jousikupit)...
nixweiss.gif

Kiitos etukäteen...
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

1098 malliin on ihan oma sarja STM:llä

onko titan nitripohjalevy oikein päin ?

onko levypakan paksuus varmasti oikea ?

minkä kiloinen pääjousi ?

minkä kiloinen toisio jousi ?

käytätkö org kello ja levyt vai STM ?

Kiitos etukäteen...
smile_org.gif
tounge.gif
Baskan myivät...tuu hakeen pois...!
sad_orig.gif

Kannattais varmaan panna vähän öljyä niin loppuis kirskuminen
biggrin.gif

t. Repa
Delvac varmaan auttais, sehän on kuulema parasta...  
biggrin.gif

Mutta asiaakin: Millainen mahtaa olla kuivan luistokytkimen kestoikä? Jos normaalikytkin kestää 15-20tkm niin miten mahtaaa olla tuon luistavan kanssa?
998:ssa meni kytkinlevyt vaihtoon 8000km (radalla ajoa sitä n.1000km).
kytkin Ducati Corse (taitaa olla sama ku STM classic)..

olikohan sit väärät öljyt..
tounge.gif

Mulla STM:n luistokytkimen levyt vaihdettu n. 16.000 km ajon jälkeen n. 250 heppasessa koneessa. Kyseessä on märkäkytkin.

t. Repa

Minkäslaisia luistokytkimiä porukka on hommaillu 1098:iin. Mitä eroa on 4 jousisella verrattuna 6 jousiseen
withstupid.gif
Olis italian pojalla tarjolla aika edullisesti sekä Ducati Performancea että Ducati Corsea. Molemmat paketteina noin 400€. Ei sisällä kuitenkaan levyjä.
lookaround_orig.gif

paa mail

myynti@motoring.fi

sieltä STM setit

1098 lle omat

Luistokytkimet  Ducati 1098 (ja Ducati 999RS)
Malli
"Evoluzione Racing SBK"
FDU-S120 1220e
"Evoluzione"
FDU-S210 900e
"Original"
FDU-S060 680e

Starter kit Kytkinkello + levyset täyd ( OE Ducati Clutch) ADU-0010 + ADU-0040 500e

kysy tarjousta paketista

Back