Sataa sataa ropisee... Jäikö kukaan alle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hope so."Se vastaa Ilmatieteen laitoksen mukaan noin kolmasosaa alueen normaalin heinäkuun koko sademäärästä."
Tarkoittaako toi nyt sitä, että loppukuu menee parilla sade päivällä??![]()
Se vaan on tuolta korkeuksista helppoo kelillä ku kelillä!Eikä sitä näkyvyyttä helpottanut lainkaan raskaskalusto, jotka painoivat ohi vasemmalta ja oikealta suurinta sallittua nopeutta, eli sen mitä koneista irtoaa.![]()
Aika paikallisia noi sadekuurot. Olin noihin aikoihin herttoniemessä ja täällä ei tullut kun pari säälittävää pisaraaJoo, kylläpä hyvinkin satuin ko. sadekuuron kohdalla oleman tuolla Kehä1:llä... sai hiljentää pyörän vauhtia reippaasti,
varusteet tuli putsattua samalla, siitä piti huolen ohi ajanut kuorma-auto josta kaikki kurat lensi mun päälle.
Pari autoa oli jäänyt sinne vesilammikon keskellekin, rekisterikilpee myöten olivat auto sammuksissa siellä.
mutta vähän extreme matkailua näin aloittelijalle![]()
Meidän espoossa kyllä satoi ja aivan saatanan tavalla... Olin juuri alkamassa kiskomaan ajokamoja niskaan kun taivas aukeni ja päätinkin jäädä himpsuun ja korkata oluen.Espoossakaan ei satanu.