• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ST 1300 ja vaihdenäyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarska

MP-Ratanuorikko
Sijainti
Raahe
Stormin luettelossa näkyi olevan tuollainen SPE-GPDS-H02 tarjolla.

Onko kukaan asentanut pyöräänsä?
Mainostetaan ainakin helppona kytkeä, tiedä sitten paljonko joutuu mopoa purkamaan.

Ja näytti tuo uus malli sirommalta kuin se neliskanttinen laatikko
buttrock.gif

Stormin luettelossa näkyi olevan tuollainen SPE-GPDS-H02 tarjolla.

Messuilla näin näytön livenä, ihan siisti juttu. Ja saisi sopimaan koetauluunkin sopivasti. Mutta mihin tuota oikeasti tarvitaan, kun tuossa V4:ssa on vääntöä ja radalle tällä pikkunorsulla ei voi mennä.
Enempi kiinnostaisi SpeedOhealer http://www.storm-motor.fi/shop....KIT-HON
Mittarivirhe on aika kaamea, mittari 115km/h, gps 100km/h (autossa virhe 1% sisällä). Ja jos miettii jälleenmyyntiarvoa; niin tuollainen 10-15% virhe jo vaikuttaa parilla egellä.

Nyt tässä rospuuttoaikana on tullut hommattua pieniä härpäkkeitä, joita pääsee sitten keväällä asentelemaan. Ja aina löytyy jotain kivaa, mitä voisi lisäillä...

Nojuu, ei kait tuo niin tarpeellinen ole kun ihan sama mikä vaihde päällä ja aina vaan vääntää ja vääntää
wink.gif

Värkkäämisen ilo kait tuossa se perimmäinen tarkoitus on
biggrin.gif

Olen itse juuri rakentamssa vaihdenäyttöä itselleni ja olen miettinyt, että mitä nuo näytöt näyttävät kun painat kytkimen pohjaan?...vapaata?

Itse rakentamalla saa ainakin tarpeeksi "väsäämistä" jos sitä kaipaa. En väitä, että helppoa on mutta ei sen tarvitsekkaan olla.

Messuilla näin näytön livenä, ihan siisti juttu. Ja saisi sopimaan koetauluunkin sopivasti. Mutta mihin tuota oikeasti tarvitaan, kun tuossa V4:ssa on vääntöä ja radalle tällä pikkunorsulla ei voi mennä.
Tekninen haaste on aivan riittävä syy rakentaa mitä tahansa, mutta minustakin vaihdenäytön todellinen tarve pohjautuu moottoriin, jonka vääntöalue on kapea.

Mutta sitä en ymmärrä, miksei voi radalle mennä? Minun ratapäiväni on yhteensä 500 km maantietä ja max. 200 km rataa enkä minä ainakaan millään Gixxerillä jaksa tuollaista matkaa ajaa, joten ainoa keino olisi hinata mopo pelipaikalle Volvon perässä. Joku tekee noinkin ja se on aivan OK, mutta minä ajelen sillä mopolla minkä tulin ostaneeksi. Siksi kolmannekseen tehollista peliaikaakin säästyy kun ei tarvi kesken päivän lähteä tankille.

Saisi se minun ratamoponi silti olla 50 - 100 kiloa kevyempi.

Back