• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

sporttiset gore hanskat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oddo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeaikaisten sadekuurojen suuren määrän takia olen lopullisesti kyllästynyt hyviin ja märkiin tai huonoihin ja vähemmän märkiin hanskoihin. Eli nyt on hakusessa hyvät oikeasti vedenpitävät kunnon ajohanskat.

Parhaat mitä olen tähän mennessä löytänyt on
Alpinestars 365 goretex, mitä muita vastaavia löytyisi?

Kokeiles noita Rukan GTX-sarjan eri hanskoja. Itsellä GTX Xtrafit-hanskat ja tyytyväinen olen ollut. Sopii vaihteleviin keleihin, mutta ei kovin kylmälle kelille. Alle 10 asteen lämmöissä on vähän turhan vilpoista.

.ORG shopissa on hyvät oliks ne nyt Richan SBK vedenpitävät nahkahanskat suojilla sopuhintaan. Käys tsekkaamassa. Mä noita sovittelin ja olivat tosihyvät kännyyn. Ostin tosin toiset, koska mulla noi vedenpitävät löytyy jo.
062802moto_prv.gif

.ORG shopissa on hyvät oliks ne nyt Richan SBK vedenpitävät nahkahanskat suojilla sopuhintaan. Käys tsekkaamassa. Mä noita sovittelin ja olivat tosihyvät kännyyn. Ostin tosin toiset, koska mulla noi vedenpitävät löytyy jo.
062802moto_prv.gif
Jep, mulla löytyy noi ja oon kyllä tykänny. Vettäkin on pitäneet hyvin, vaikkei aitoa gorea olekaan. En tosin millään ihan tajuttomalla sateella oo niitä vielä testannut...

062802moto_prv.gif
Jep, mulla löytyy noi ja oon kyllä tykänny. Vettäkin on pitäneet hyvin, vaikkei aitoa gorea olekaan. En tosin millään ihan tajuttomalla sateella oo niitä vielä testannut...
Puolisentoista tuntia ihan reilussa sateessa ja kädet pysyi kuivana. Kaikin puolin on tuntunut hyvältä ostokselta. Paremmat olivat kuin jotkut Dainesen aidot Goret, jotka mulla on ollut.

Kiitokset Richa vinkistä, on aika sopuhintainen. Tuolta tullut hankittua ennenkin ajokamoja ja ihan tyytyväinen olen ollut.

Mulla on aitoo Gorea olevat hanskat joissa lukee "MP-Asu made by Held" erittäin hyvät, pärjää hyvin vielä +5 asteen kelillä. Vasemmassa etusormessa on kuminpala, sulka jolla näppärästi pyyhkäsee visiiriltä sumuveden ilman pahoja naarmuja jos ei ole likainen visiiri...

Ostin ne pari vuotta sitten Kx-Yamaha Centerin poistokorista, taitaa olla joku ikivanha malli mitä ei ole tehty pitkään aikaan.

Ainoa vastaava missä nähnyt samankaltasen pyyhinkumin oli joku Scottin sikakallis ja paksu Gorehanska, sekään yhtä kätevän mallinen kuin tämä. Tässä on ihan olisi pätkä pyyhkijänsulkaa liimattu etusormeen, Stormilta saa sitä irtokumia mutta ei ole oikeen hyvin toimiva sekään.

Ostasin samantien toiset tällaset jos jostain saisi...

Back