• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Splittausratsia aamulla kehä I:llä v.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No oliko siellä nyt splittausratsia?
biggrin.gif

No ihan oikeasti, katselin kun poliisimies seisoskeli kehä I:n yli menevällä kävelysillalla katsellen länteen päin menevää ruuhkaliikennettä klo 7.50 aamulla. Siitä on aika helppo bongata jonojen välissä kulkijat, joita aamuisin on siellä paljon.

Miksi ne ny olis sitä vaan siellä kytänneet? Eikö tää maltillinen splittaaminen ainakin ole jo kirjoittamattomattomalla sopimuksella sallittua? Tietysti jos kaakottaa jonojen välissä...
kaboom.gif

Itsekin olen aloittanut maltillisen jonojenvälissäajelun, tehnyt sitä pääkaupunkiseudulla kehällä ja monessa muussa paikassa,ohittanut poliisiautoja silleen ja niin etespäin. Yhden kerran on mustan bemarin kuski yrittänyt estää ajamalla kaistojen välin kiinni. Ohitin hänet sitten vasemmalta puolelta menemättä vielä pientareen puolelle, ja siitäkös tämä sydämistyi, koitti tosissaan kiilata mut kaiteeseen. Pupu meni kuitenkin hänellä pöksyyn kun pidin linjani ja ajoin rauhallisesti ohi. Jannu jäi sinne puimaan nyrkkiä, kateellinen bastardo, vaikka pyöräni on sekin musta bemari...
sport05.gif

No oliko siellä nyt splittausratsia?
biggrin.gif

No ihan oikeasti, katselin kun poliisimies seisoskeli kehä I:n yli menevällä kävelysillalla katsellen länteen päin menevää ruuhkaliikennettä klo 7.50 aamulla. Siitä on aika helppo bongata jonojen välissä kulkijat, joita aamuisin on siellä paljon.
Missä kohtaa ?

Taisi kaveri vaan ottaa rennosti... oli siellä vielä klo 8.30 mutta pysäyttäjiä ei ollut missään.

Itse tällä kertaa liikkeellä 4-pyöräisellä, ei tarvinnut paljoa splittailla...
sad_orig.gif

Mä tein eilen illalla silminnäkijähavainnon kyseisistä hirvistä töistä tullessa ja ihan pirun läheltä. Kaarelantietä ajelin ja onneks ihan rauhassa, muuten olis mun gepetsi saanu hienon bomber-mallisen hirvenkarvapeitteen... On semmonen vasakin aika saatanan iso, kun se yhtäkkiä pyyhkii keskellä tietä, parin metrin päässä.
confused_orig.gif

Seuraavaksi alkavat varmasti sakottaa kirahvilla ajavia!
Ehkäpä. Olikos se vuosi '96 kun eräs ukkeli törmäsi Kehä-I:llä lähellä lahdenväylää strutsiin, sekä auto että strutsi meni lunariin. Tapahtuman seurauksena strutsien käyttö tieliikenteessä kiellettiin, eikä niitä olekaan sen kommin näkynyt.

Pari aamua sitten Kehällä sakotettiin erästä splittaajaa ja
näyttävät melkein joka aamu tälläviikolla vahtineen jollakin
ylikulkusillalla.

Aktiivisuuden kasvu johtuu siitä Jyväskylän alueen
splittaajan kuolemasta joka oli huristellu tupla-x:llä välissä
ja kaatunut tms ja mopo jatkanut 100m ja vetänyt johonkin
pakettiautoon.

Onneksi olin autolla tänään liikenteessä, muuten olisi napsahtanut itsellekin sakot.

Joka aamu 6:30-> splittailen kehän läpi. Ei oo sakkoja vielä napsahdellut. Jos poliisi ei jaksa niin varhain vielä... Mutta joo, nätisti kyllä menen , vauhtia max. 60.

Radiossa ne aamulla kans kuuluttivat niitten hirvien perään...emmä mitään nähny yöllä enkä aamulla
tounge.gif

Back