• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sovitut toimitusajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuolla kun välillä väännetään liikkeiden toimitusaikatauluista niin kysytään nyt miten muut ovat pyöränsä saaneet eli onko sopimukset pitäneet.
Itse olen ostanut jotain 21-22 uutta pyörää ja yhtä poikkeusta lukuunottamatta luvattu toimitusaika on ollut sopimuksen mukainen.
Sen yhden kerran myyjä myi minulle tilatun pyörän kaverilleen eikä pystynyt toimittamaan pyörää sovitussa ajassa. Kävin sitten hakemassa vähän kauempaa ja muistin kehua kyllä tätä alkuperäistä myyjää paljon. Ja tämä siis tapahtui -89 tai -90

Kyllä mopon on aina saanut. Pakupuolella on taas niin monta tekijää,
ettei sitä päivälleen voi kukaan tietää. Kaupassaolevan henkilöauton
olen myös aina saanut, joskus on mennyt joku malli tilaukseen, myy-
jä kyllä näkee koska juuri kyseinen yksilö tulee linjalta-ainakin asian-
tuntevissa liikkeissä.

Vuodesta -89 asti uusia pyöriä ostanut ja äkkiä laskettuna 24 kpl. kaikissa on toimitusaika pitänyt viikon tarkkuudella ja 90% päivälleen. -90 luvulla ei ollut helppo-heikkejä ? Vaan olihan se wincapita heppu ensimmäinen harmaatuoja jo silloin. Linnassa sekin kait nyt vai Thaimaassa.

...myy-
jä kyllä näkee koska juuri kyseinen yksilö tulee linjalta-ainakin asian-
tuntevissa liikkeissä.
Tuosta oikeen vankkaakin faktaa? Minun tietämäni mukaan nuo tuotannonohjausjärjestelmät toimivat hiukan eri tavalla... Saattaa nimittäin ne yksilöiden väliset vuorot muuttua aika paljon matkalla!

Autopuolella toimii ainakin tuo seuranta tehtaalta, mutta näistä pyöristä sit tiedäkkään...Enkä kyllä ole kuullutkaan.

Back