• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sorvausta ja hitsausta, kiitos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
PK-Seutu
Ongelmana on uudet bolt-on vaimentimet, tarvisin pari kappaletta laippoja joiden halkaisija on 111mm ja 80mm pitkä putki keskellä joka on 45mm ULKOhalkaisijaltaan, homman nimi on kuitenkin se että kaikki firmat mitkä mainostaa sorvausta, sekä cnc että käsi sorvilla, ei kuitenkaan tee niitä. Olen soittanu jo moneen paikkaan ja kysyny pienen pienistäkin pajoista. Vastaukset isoissa pajoissa on että kappalemäärä on liian pieni ja pienissä pajoissa sanotaan vaan että joo joo ja koskaan niitä ei kuitenkaan kukaan tee.
Nyt on ollu uudet vaimentimet jo yli 2kk tallin lattialla ja homma ei etene ilman laippoja, löytyiskö täältä asiantuntevaa ja ammattitaitoista väkeä kuka mahdollisesti voisi tehdä kyseiset laipat?
:edit: typo

Kysäseppä täältä kaveri on tehnyt paljon sorvausta mopopojille.
ok, kiitos! kysyn heti huomenna, kun en kehtaa enää soitella. Toivottavasti tuo kaveri voi jeesata pulassa olevaa. Pitäis vaan saada uudet putket kiinni ennen linnareissua
buttrock.gif

Ollos hyvä.
smile_org.gif
Itse olen aikeissa mennä kaatumatatteja teettämään, kun ensin keksin millä saan ne tuohon 12R:ään asennettua. Siinä, kun ei ole oikeastaan ole mitään hyvää paikkaa niille.
sad_orig.gif

Back