• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sora-Surautus (TouRinki) su 23.10. klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Vieläkö olisi sorateiden ja metsäpolkujen koluajia tähän aikaan?? Metsäpolut ovat hienossa kunnossa kun sateita ei ole ollut. Tällä kertaa tarjolla hankalahkoja paikkoja eli mielellään nappulat alle ja pieni pyörä!
Lähtö ST1 Mankki klo 11.30

Viimeksi muokattu:
pera230 sanoi:
Jos isolla gessulla pärjää niin vosin tulla?
Kyllä mä olen nähnyt että isollakin pyörällä noista paikoista mennään... Itse jättäisin väliin.
mopedman sanoi:
Saattaispa ollakin, jos et turhan pahoihin paikkoihin vetele.
Muutama kohta saattaa olla tekemätön paikka valitettavasti.

Jesh , kiinnostaa, polut oli viime viikonloppuna kuivat ja hyvässä kunnossa kun ajoin sun laittaman reitin läpi

Onko kuinka pitkä reitti/pääseekö tankkaamaan välillä- ttr tankilla ajaa vaan satasen:kääk:

Meneekö ihan umpimetsäilyksi?

Missäs tuo lähtöpiste olikaan ...

Kyllä koluajia löytyy, vuoden ympäri olis aina tarkoitus ajella ;)

Varsinkin aloituksessa kuvatut hankalammat reitit kiinnostaa, mukana ollaan..! :thumbup: Saatan saada toisen kaverin mukaan samassa hengessä.

Kotkansulka sanoi:
Varsinkin aloituksessa kuvatut hankalammat reitit kiinnostaa
Noh, tää on tietty kovin suhteellistä. Ei me mitään Päitsin ympäriajon tasoista reittiä vedetä, mutta mukana on metsäautoteiden lisäksi myös polkuja ja muuta epämääräisempää.

Kävin ajamassa koko reitin läpi ja kuvasin "polut" videolle. Jokainen voi nyt itse päätellä pärjääkö omalla pyörällään. Isolla pyörällä esim. on varmasti ahdasta videolla "Path Nr. 4" kohdassa 2:00...
Videot täällä.

Go-Za sanoi:
Kävin ajamassa koko reitin läpi ja kuvasin "polut" videolle. Jokainen voi nyt itse päätellä pärjääkö omalla pyörällään. Isolla pyörällä esim. on varmasti ahdasta videolla "Path Nr. 4" kohdassa 2:00...
Videot täällä.

Tämäpäs on hyvää palvelua :thumbup:

Luvassa ihan mukavan kokoinen porukka kun vähän eri tahoilta on pari ilmottautujaa mukana. Eli varmaankin 6-8 pyörää lähdössä!!

Back