• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Slipari + PC Kawasaki Z750 '08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masadist
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen aikeissa hommata tuohon Zetaani IXILin underseatit sekä Power Commanderin.

7271.jpg

unx.jpg

Pakettiin kuuluu putket+slipari+vilkku/kilpiteline (849€)

Olen yrittänyt lueskella viestejä, että mitä vaikutuksia
(MAHTAVAN ulkonäön sekä miehekkäämmän äänen lisäksi) on odotettavissa..?

Yleisen käsityksen olen saanut, että tehoa voisi odottaa 5-10% lisää, eli viidestä kymmeneen heppaan.
Parempaa alavääntöä ja mahdollisesti jopa polttoaineen kulutuksen vähenemistä.
Mitenhän nämä asiat pitää paikkaansa?

Samalla mietityttää nuo takuu-asiat.
Vaikuttaako Power Commanderin ja sliparin/ putkiston vaihto pyörän takuuseen?

Mitä hintoja porukka on maksanut noista PC:istä?
Käykö yksi malli kaikkiin pyöriin, vai onko se pyöräkohtainen?
(Sain tarjouksen 305€)

Kilkkeiden asennuksen jälkeen pyörä on tietenkin vietävä
säädettäväksi.
Mitä pajoja olette käyttäneet PK-seudulla/läheisyydessä (n.100km säteellä)
Paljonko ko. toimenpide on yleensä maksanut?
(Mulle tarjottiin tuohon pakettiin dynotysta PrätkäPaja:lla 100-200€ hintaan.)

Akran ilmoittamia tehonlisäyksiä sliparille/kokoputkistolle voi kait pitää kohtuu luotettavina ja sen mukaan sliparilla tulee lisää hönkää 3hp ja kokoputkistolla 8hp.
Tuossa vielä linkki

Olen yrittänyt lueskella viestejä, että mitä vaikutuksia
(MAHTAVAN ulkonäön sekä miehekkäämmän äänen lisäksi) on odotettavissa..?

Yleisen käsityksen olen saanut, että tehoa voisi odottaa 5-10% lisää, eli viidestä kymmeneen heppaan.
Parempaa alavääntöä ja mahdollisesti jopa polttoaineen kulutuksen vähenemistä.
Mitenhän nämä asiat pitää paikkaansa
Jos sen 2-5hp saat lisää noilla kilkkeillä, niin pitää olla tyytyväinen. Toki välikaasut saa säädetyllä commanderilla paljon paremmaksi ihan ilman slipareitakin.

Mä laitoin tohon vanhempaan zetaan nuo ixilin putket ja äänet sekä ulkonäkö on kohdillaan mutta käynti meni ihan perseelleen eli säätöö tarvii
033102ass_1_prv.gif
Kyselenki tässä samassa yhteydessä että minkäläisia kokemuksia ym. on muista vastaavista bokseista? Hintaa ja sen sellaista? Kaikki tuntuu puhuvan vaan power commanderista. Entäs techlusion tai rapid bike? Vieläkös niitä muita löytyy?

Mä laitoin tohon vanhempaan zetaan nuo ixilin putket ja äänet sekä ulkonäkö on kohdillaan mutta käynti meni ihan perseelleen eli säätöö tarvii  
033102ass_1_prv.gif
Kyselenki tässä samassa yhteydessä että minkäläisia kokemuksia ym. on muista vastaavista bokseista? Hintaa ja sen sellaista? Kaikki tuntuu puhuvan vaan power commanderista. Entäs techlusion tai rapid bike? Vieläkös niitä muita löytyy?
Techlusionin säädöt ovat melko karkeat. Rapid Bikea taas säätää kohtuu harva paja. PC on ihan toimiva peli, ja kaikki osaavat säätää sitä.

No ehkäpä se tohon PC:n puoleen vaaka sitte kallistuu... Samaa Masadistin kans kyselen että mitä pajoja suosittelisitte pääkaupunkiseudulla, jotka osaa asentaa ja säätää noita bokseja? Tietysti ilman rosmohintoja
tounge.gif

Juu, ei se teho tässä pää-asia oikeastaan olekaan.
Ennemminkin vähän tuota tasaisempaa vääntöä kaipailisin
ja tietenkin toi ulkonäkö ja äänet on isoimmassa roolissa!
biggrin.gif

Ei mitään hajua tuosta takuuhommasta olis kenelläkään?

Juu, ei se teho tässä pää-asia oikeastaan olekaan.
Ennemminkin vähän tuota tasaisempaa vääntöä kaipailisin
ja tietenkin toi ulkonäkö ja äänet on isoimmassa roolissa!
biggrin.gif

Ei mitään hajua tuosta takuuhommasta olis kenelläkään?
Viime kesänä Bike Worldissä yksi myyjä kyllä väitti että PC:llä ja putkiston vaihdolla ei olisi vaikutusta takuuseen, mutta tiedä sitten mikä tilanne olisi tosi tilanteessa
nixweiss.gif

Yks tapa on tietysti se että vikatilanteessa repii kaikki virit pois
wink.gif

Back