Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se että vanhaa sivustoa ei suljeta päivityksen ajaksi on nimenomaan yleisön pyyntö. Viimeksi foorumilaisilla tuli kuulemma vieroitusoireita ja A-klinikaltakin oltiin meihin yhteydessä kun kävijätilastoissa alkoi olemaan piikkiä..Tuota, eikö kuitenkin kannattaisi laittaa wanha voorumi kiinni päivityksen aikana, jotenkin hölmöä että kirjoitetut viestit häviää.![]()
Varsinkin kun täällä on pelkkää asiaa...![]()
Tietysti on mahdollista, että päivitys ei vieläkään mene putkeen jolloin päivitysajan kirjoitukset jäävät olemaanAinutlatuinen tilaisuus kirjoittaa nettiin mitä vaan, joka sitten oikeasti häviää, eikä olekaan ikuisesti kummittelemassa. Hmm...
![]()
Ja sit alkaa bannit napsumaan. Ai ai sitä juhlaa.Tietysti on mahdollista, että päivitys ei vieläkään mene putkeen jolloin päivitysajan kirjoitukset jäävät olemaanAinutlatuinen tilaisuus kirjoittaa nettiin mitä vaan, joka sitten oikeasti häviää, eikä olekaan ikuisesti kummittelemassa. Hmm...
![]()
![]()
Mulla kanssa!Pssst,mulla näkyy jo uus foorumi,näkyykö teillä.![]()
![]()
Missä se näkyy?Mulla kanssa!Pssst,mulla näkyy jo uus foorumi,näkyykö teillä.![]()
![]()
![]()
absumilla nyt on näkyny jo pitkään sattuneesta syystä (Ryhmä: Pääylläpitäjä) ja jarska on joko järjestäny ittensä jollain tavalla osalliseks tohon projektiin tai sitte se vedättää.Missä se näkyy?Mulla kanssa!Pssst,mulla näkyy jo uus foorumi,näkyykö teillä.![]()
![]()
![]()
Mä en näe...?
En vedätä, hiton komea on, näkisittepä vaan...absumilla nyt on näkyny jo pitkään sattuneesta syystä (Ryhmä: Pääylläpitäjä) ja jarska on joko järjestäny ittensä jollain tavalla osalliseks tohon projektiin tai sitte se vedättää.Missä se näkyy?Mulla kanssa!Pssst,mulla näkyy jo uus foorumi,näkyykö teillä.![]()
![]()
![]()
Mä en näe...?![]()
Nähty on, komea on.En vedätä, hiton komea on, näkisittepä vaan...![]()
Oho, nyt näkyi tissikin tuolla reunassa, tutkailempa rauhassa...![]()