• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sivustoa päivitetään ke 4.1 23.00 alkaen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jammuu

Emeritus PeeJii
Sivuston päivitys tapahtuu lähiaikoina.

Vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat siirtyvät vanhalta sivustolta sellaisinaan eli niitä ei tarvitse vaihtaa uudella sivustolla. Myös privaviestit siirtyvät.

Terveisin,
Moottoripyora.orgin ylläpito

Ja nyt sitten peukut pystyyn!!
thumbs-up.gif

Tuota, eikö kuitenkin kannattaisi laittaa wanha voorumi kiinni päivityksen aikana, jotenkin hölmöä että kirjoitetut viestit häviää.
lookaround_orig.gif

Varsinkin kun täällä on pelkkää asiaa...
tounge.gif

Tuota, eikö kuitenkin kannattaisi laittaa wanha voorumi kiinni päivityksen aikana, jotenkin hölmöä että kirjoitetut viestit häviää.
lookaround_orig.gif

Varsinkin kun täällä on pelkkää asiaa...
tounge.gif
Se että vanhaa sivustoa ei suljeta päivityksen ajaksi on nimenomaan yleisön pyyntö. Viimeksi foorumilaisilla tuli kuulemma vieroitusoireita ja A-klinikaltakin oltiin meihin yhteydessä kun kävijätilastoissa alkoi olemaan piikkiä..
biggrin.gif

Niin ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin joku menee kuitenkin pieleen, niinkuin viimeksikin.....
033102bebe_1_prv.gif

Ainutlatuinen tilaisuus kirjoittaa nettiin mitä vaan, joka sitten oikeasti häviää, eikä olekaan ikuisesti kummittelemassa. Hmm...

wink.gif

Kyllä nyt jännittää jääkö tämäkään viesti mihinkään...ei tätä kestä,on mentävä taas vessaan...

Pssst,mulla näkyy jo uus foorumi,näkyykö teillä.
biggrin.gif
biggrin.gif

Pssst,mulla näkyy jo uus foorumi,näkyykö teillä.
biggrin.gif
biggrin.gif
Mulla kanssa!
thumbs-up.gif
Missä se näkyy?
Mä en näe...?
absumilla nyt on näkyny jo pitkään sattuneesta syystä (Ryhmä: Pääylläpitäjä) ja jarska on joko järjestäny ittensä jollain tavalla osalliseks tohon projektiin tai sitte se vedättää.
tounge.gif
En vedätä, hiton komea on, näkisittepä vaan...
tounge.gif

Oho, nyt näkyi tissikin tuolla reunassa, tutkailempa rauhassa...
biggrin.gif

En vedätä, hiton komea on, näkisittepä vaan...
tounge.gif

Oho, nyt näkyi tissikin tuolla reunassa, tutkailempa rauhassa...
biggrin.gif
Nähty on, komea on.
smile_org.gif

Jos tissejä haluaa nähdä muuten kuin tekstinä niin kannattaa varmaan suunnata muualle kuin orgin sivuille, mutta Delvacin käyttöön täältä saa kyllä vinkkejä jos jonkinlaisia.

tosi magee tää uus foorumi, joka € värtti, paljo parempi ko Old One
062802jumpie_prv.gif

ainii unohtu mainita tuo F5 hakkaaminen
withstupid.gif

Back