• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sipoonkorvessa polkupyörähommia La 29.1 klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Sääksjärven ympäripyöräily oli jättimenestys. Niin tehdään sama homma uusiksi, mutta Sipoonkorvessa

Alustava reitti muodostuu tavallisesta tiestä ja jonkun verran löytyy polkua joka saattaa mennä taluttamiseksi. Makkaranpaistopaikka on aika hankalasti parin kilsan päässä parkkipaikasta. Joten jätetään makkarasäätämiset toiseen kertaan. Mennään vaikka autoilla syömään retken jälkeen jos innostusta riittää. Reitti noin 20 kilsaa/3h. Marssitahti semmonen rento. Veturilla luomu fättis, eli vauhti ei päätä huimaa. odotetaan hitaampia tarvittaessa.

YLEISÖN PYYNNÖSTÄ AJETAAN BROCOLIN SUOSITTELEMA REITTI.
HUOMATKAA UUSI STARTTIPAIKKA

https://goo.gl/maps/wEu9jyrH4ZYQsq4o8

Viimeksi muokattu:
Mukana, jos ei nyt muuta tule. :D

Heeep !!

Mukana. Edellisen torpedoi toi COVID. Nyt ei sekään pääse estämään osallistumista. :peukutpystyyn:

No persss.. pitäkeehä lystiä.. ite polen virtuaalimopoa kun eipä löydy kikotinta tallista nykyää.. s-paitsi poika uhkas tulla kylään ja ehdotti Indiana Jones.maratoonia :) .. kävinki jo rommit :grin::jpstyle:

Brocol sanoi:
Alustavasti mukana. Reitistä, niin tätä on tullut ajettua muutaman kerran, ja vaikuttaa sen verran suositulta että voisi olla talvellakin auki. Esim tuosta voisi ottaa polkuosuutta mukaan
https://jalki.fi/routes/363-sipoonkorpi-etelainen

Mielenkiintoinen reitti. Ei mitään kokemusta, vaikka 500 metriä kotiovelta reitille. mietin tässä että pärjääkö sähköttömällä pyörällä. Mitä muut on mieltä. Ajetaanko toi kartalla näkyvä reitti? Jos ajetaan toi, niin startin vois siirtää mun pihalle. Mun suunnittelema reitti oli enemmänkin Sipoonkorven ympäri pohjois kautta.

Bolt sanoi:
Mielenkiintoinen reitti. Ei mitään kokemusta, vaikka 500 metriä kotiovelta reitille. mietin tässä että pärjääkö sähköttömällä pyörällä. Mitä muut on mieltä. Ajetaanko toi kartalla näkyvä reitti? Jos ajetaan toi, niin startin vois siirtää mun pihalle. Mun suunnittelema reitti oli enemmänkin Sipoonkorven ympäri pohjois kautta.

Ajetaa vain tuo minkä Brocoli laitto

Brocol sanoi:
Viimeksi olin vähän pettynyt, ettei pyöräillyt lähtöpaikalle.

Sil oli kiire takaisin alalauteille, mutta nyt varmaan ehtii korjata virheen.

JMH sanoi:
Sil oli kiire takaisin alalauteille, mutta nyt varmaan ehtii korjata virheen.

No nyt ei enää ehdi mutta hyvä idea. Pitää laittaa korvan taakse:thumbup:

Otan muuten sähkön ja luomun mukaan. Jos jollain on kalusto puutteita niin saa tota luomua lainata. Sopii parhaiten 170-190cm kuskille.

Back