Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yhdyn edelliseenKauppakirjaksi käy mikä vaan paperi jossa kerrotaan mikä on myyty ja milloin. Rekkari ja runkonumero on hyviä juttuja, sekä kauppaa käyvien henkilöiden nimet. Sitten kirjoitat että "tätä kauppakirjaa on tehty kaksi samanlaista kappaletta, yksi kullekin osapuolelle". Rekisteriotteen ilmoitusosa tietysti pitää täyttää. Rahat ensin - paperit sitten!
ei auta, eihän mulla oo tulostinta...
eipä tossa vielä mitään huolta sulla varmaan kumminki paperit itsellä vielä!!?ei auta, eihän mulla oo tulostinta...
15 min. mennyt eikä näy vielä... tosin sovittiinkin 20 minuuttia..
Rekkarin annoin, ilmoitusosa on itselläni.eipä tossa vielä mitään huolta sulla varmaan kumminki paperit itsellä vielä!!?ei auta, eihän mulla oo tulostinta...
15 min. mennyt eikä näy vielä... tosin sovittiinkin 20 minuuttia..
Mutta eikö luovarin kirjoittaminen riitä? Tuossa linkin tapauksessa ei tainnut luovarista olla tietoakaan...?
Periaatteessa luovari ja suullinen sopimus riittää, jos toinen osapuoli on läheistä sukua ja luotto on 100%, muuten ei.Mutta eikö luovarin kirjoittaminen riitä? Tuossa linkin tapauksessa ei tainnut luovarista olla tietoakaan...?
Kyllä sen kauppakirjan kirjoittaminen kannattaa aina, eikä se ole iso vaiva. Jos tuo linkin tapaus olisi ollut sellainen, että varastettua pyörää myyneellä olisi ollut se luovari ja se olisi vaan isketty ostajan kouraan, olisi ostajan melko mahdotonta todistaa että mitään kauppaa on edes tapahtunut. Yhtä hyvin voisi varastaa koko paskan itse.Mutta eikö luovarin kirjoittaminen riitä? Tuossa linkin tapauksessa ei tainnut luovarista olla tietoakaan...?