Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei näy. Eikä mulle oo sillä niin väliä, oma mittari toimii.miten muuten pimeällä, näkyykö numeroita ollenkaan?![]()
Kalibrointi on tuttua hommaa fillariharrastuksen takia, mutta voiko anturin laittaa esim. jarrulevyn "puolaan" ja onko mp:hen asennuksessa väliä, että onko magneetti lähellä akselia, vai ulompana...Eipätuossa Sigman asennuksessa mitään ihmeellistä ole.
- Jos johto on liian lyhyt, niin sivuleikkureilla poikki ja jatko väliin. Toimii moitteetta.
- Magneetin saa kiinni kun käy ostamassa kunnon (kaksikomponentti-)kontaktiliimaa. Sitä mälli (valu)vanteen puolaan ja jo kestää
- Kalibroinnista taas löytyy kymmeniä aiempia ketjuja
Minä laitoin magneetin jarrulevyn niitin sisään. Alkuperäinen magneetti putos kun oli pelkästään liimalla kiinni. Ostin rautakaupasta normaalin nappimagneetin ja hioin sitä vähän pienemmäksi että sopi niitin sisään. Jätin vähän tiukaksi ettei tarviis liimailla tms., hyvin on kestäny ja toiminu.Kalibrointi on tuttua hommaa fillariharrastuksen takia, mutta voiko anturin laittaa esim. jarrulevyn "puolaan" ja onko mp:hen asennuksessa väliä, että onko magneetti lähellä akselia, vai ulompana...Eipätuossa Sigman asennuksessa mitään ihmeellistä ole.
- Jos johto on liian lyhyt, niin sivuleikkureilla poikki ja jatko väliin. Toimii moitteetta.
- Magneetin saa kiinni kun käy ostamassa kunnon (kaksikomponentti-)kontaktiliimaa. Sitä mälli (valu)vanteen puolaan ja jo kestää
- Kalibroinnista taas löytyy kymmeniä aiempia ketjuja
Sieltä minä oman mittarin tilasin, ois vaan pitäny ottaa suosiolla myös se pitempi johto.Kysy Aggiosta.