Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu lisää mainosta kehiin
Tokimoto maahantuo ja myy tuota hintaan X. Heidän politiikkansa mukaan he eivät koskaan myy tuotteita tinkimälläkään lähellekään, saati sitten alle sen hinnan mitä he myyvät niitä jälleenmyyjilleen. ORG! Shop taasen pyörii aika pienin kattein kevyen organisaationsa ansiosta => lähes aina .ORG!:n ulosmyynnin lähtöhinta on jo alle sen mitä koskaan pystyisit Tokimotosta tinkimäänmikäköhän olisi kohtuuhintaisin paikka hankkia shubertin c2 täältä kotimaasta
Näin vaikuttaa olevan. Ja on järkevää politiikkaa jälleenmyyjiä kohtaan.Tokimoto maahantuo ja myy tuota hintaan X. Heidän politiikkansa mukaan he eivät koskaan myy tuotteita tinkimälläkään lähellekään, saati sitten alle sen hinnan mitä he myyvät niitä jälleenmyyjilleen.
Yep!Koeajo kypärille järjestyy kyllä kuin Manulle illallinen!
Jep, eli tämä oli juurikin se sakemanni, jolta odottelin pottaa sen ~3kk, siis tilasin kaksi S1:stä, joista toinen tuli parissa viikossa (hellasärön kypärä), mutta omaa sai sitten odotella...tosin taisi olla keväällä Schuberthit melko tiukassa joka liikkeestä. No, Orgin webbishpin kautta sain kypärän parissa päivässä tilauksesta ja ajokauden ajoitus ei viivästynyt!Itse tilasin täältä viime keväänä, ja silloin sai ORG:ia halvemmalla:
http://www.moto-plus-accessories.com/
Joutui tosin odottelemaan jonkun aikaa, mutta ehkei näin sesongin ulkopuolella.
ja pääsi testaamaan sitä c2:sta ja
joskin olin päättänyt sen suomesta hommataTäsmälleen sama homma mulla, S1 on ihan eri asia, leukatilaa riittää, mutta ei ole sit avattava....niin etuosaa kiinnilaitettaessa tuli vastaan tilanne ,että leuka makaa kiinni...