• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shoei XR-1000\XR-900\RAID

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Olen tilaamassa XR-900 kyparaa postitse, mutta en ole loytanyt liikketta jolla kyseinen malli olisi, jotta saisi sovitettua paahan. Koikeilin XR-1000 jossa S koko oli paras Raid mallissa taas M koko. Onkohan XR-900 lahinna XR-1000 kanssa samaa mallia ja kokoa sisustaltaan? Sori aakkoset ei toimi koneellani
sad_orig.gif

Shoei XR-900 on "vanha" malli. Sitä ei enään löydy edes Shoei kotisivuilta. Käsittääkseni se on korvattu juuri tuolla XR-1000:lla.
Itsekkin olin viime vuonna hommaamassa XR-900 ORG.shopista, mutta siirsin hankintaa tähän kesään.
Ainakin hihnan lukitus eroaa, sillä muistelen että 9-satkussa oli pikalukko, mutta tonnisessa on tupla-D. Voi olla että muistan väärin
withstupid.gif

XR-1000 olen kokeillut päähäni ja vaikutti kevyeltä. Tosin kun on tottunut AGV XR2:een, joka jo myös muotoutunut kallolleni, niin ei tuntunut yhtä "mukavalta"

tuo xr-1000 on minun tietääkseni aika kisa -ja kyykkykäyttöön suunniteltu! pystyssä ajoasennossa saattaa olla äänekkäämpi, kuin esim. Z-ONE joka on tosi hiljanen, kevyt ja mahtavapäässä... ei ole siinä kypärässä laadussa tingitty.

Meni ohi aiheen mutta oli pakko mainita!
smile_org.gif

Itse ostin just RAIDin, myyjä sanoi että XR-1000 ja RAID on kaksi ihan eri kypärää. Valmistettu ihan eri muoteista eli ei kannata vetää mitään suoraa linjaa niitten välillä.

Itse ostin myös keväällä tuon Raidin. Ihan ok kypärältä tuntuu päässä, mutta huurtuu helposti. Maantienopeuksissakin joutuu melkein ajamaan visiiri raollaan. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia??? Ilmatkin kyllä ovat olleet aika vilpoisia ja vaikuttavat asiaan, mutta silti tuntuu huurtuvan herkästi....

Kaverilla on tollanen xr-1000 ja ihan asialliselta ja laadukkaalta kypärältä vaikuttaa. On vielä ihan komeella maalauksella...Luke_ osaa varmaan kertoa enemmän kokemuksia kyseisestä potasta...
buttrock.gif

Mulle istuu ainakin ihan loistavasti päähän tuo Xr-1000... Niinku em. niin se kyllä huurtuu helposti mutta mukana tulee pinlock ja sitä ei saa huurtumaan millään. Kyllä se ostamisen arvoinen on. Raidia meinasin itekki mutta brittiliikkeellä ei onnistunut sen toimitus joten vaihdoin tuohon XR-1000:een, Z-one ei istu päähän millään. Tossa on sitä paitsi komeempi maalaus
cool.gif

Back