• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shoei XR-1000 fyysinen koko....?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ace

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Abu Dhabi
Siis leveys leveimmästä(korvien) kohdalta, ulkopuolelta, kok S. Pitää miettiä meniskö se kovaan matkalaukkuun ja molemmat tietysti siis eripaikoissa niin ei voi testata... :jpstyle:
Matkalaukkuna vissiin toi ja siis kriittinen mitta tuossa toi 29cm, lienee ulkomitta sekin: Samsonite Cosmolite 68 cm, 70 litraa, Mitat: 47x68x29.

Meidän taloudesta löytyy s kokoinen xr-1000. Voin laittaa mitat vaikka huomenna, ku oon ny iltatöissä...

Mun mittauksien mukaan se 25- 26 cm leveimmästä kohdasta.
Mutta kannattaa kuitenkin sovittaa laukkuun ennenkuin olettaa että mahtuu, esim. laukun vetokahva vie monta senttiä...

korf77 sanoi:
Mun mittauksien mukaan se 25- 26 cm leveimmästä kohdasta.
Mutta kannattaa kuitenkin sovittaa laukkuun ennenkuin olettaa että mahtuu, esim. laukun vetokahva vie monta senttiä...

No eipä tarviikkaan mittailla :)

Velmu84 sanoi:
No eipä tarviikkaan mittailla :)

Kiitoksia teille, tiesin että täältä apu löytyy kuten ennenkin. Kesti tovi vain päästä kommentoimaan, kun ei ollu lupaa kommentoida edes ongelmista...

Back