• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shoei XR-1000 fyysinen koko....?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ace

MotOrg ry
Siis leveys leveimmästä(korvien) kohdalta, ulkopuolelta, kok S. Pitää miettiä meniskö se kovaan matkalaukkuun ja molemmat tietysti siis eripaikoissa niin ei voi testata... :jpstyle:
Matkalaukkuna vissiin toi ja siis kriittinen mitta tuossa toi 29cm, lienee ulkomitta sekin: Samsonite Cosmolite 68 cm, 70 litraa, Mitat: 47x68x29.

Meidän taloudesta löytyy s kokoinen xr-1000. Voin laittaa mitat vaikka huomenna, ku oon ny iltatöissä...

Mun mittauksien mukaan se 25- 26 cm leveimmästä kohdasta.
Mutta kannattaa kuitenkin sovittaa laukkuun ennenkuin olettaa että mahtuu, esim. laukun vetokahva vie monta senttiä...

korf77 sanoi:
Mun mittauksien mukaan se 25- 26 cm leveimmästä kohdasta.
Mutta kannattaa kuitenkin sovittaa laukkuun ennenkuin olettaa että mahtuu, esim. laukun vetokahva vie monta senttiä...

No eipä tarviikkaan mittailla :)

Velmu84 sanoi:
No eipä tarviikkaan mittailla :)

Kiitoksia teille, tiesin että täältä apu löytyy kuten ennenkin. Kesti tovi vain päästä kommentoimaan, kun ei ollu lupaa kommentoida edes ongelmista...

Back