• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shoei Gt-air Japanista ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jylppyfrt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen hankkimassa shoein gt-airia ja Japanista hinta olisi paremmin kohdallaan eroa suomeen lähes 200€ (ja kyseistä väritystä ei tahdo edes löytyä):dunno: . Onko kenellä kokemuksia Verojen/tullimaksujen suhteen? Entä koko ? onko sama XL kuin täälläkin ?:orgmp:

Siellä myytävien kypärien sisämuotoilu on tehty itämaisen kallonmuodon mukaan.
Vaikka ruukun koko on sama vaikeuksia voi tulla ellei omista itämaisen muotoista pääkallon rakennetta.

Kannattaa katsoa pikku kauppoja ihan Itä-Euroopasta, itse ostin nxr:n Liettuasta mattamustana hintaan 330 mikä on mielestäni edullinen.

Oisko hyviä linkkejä lähempää josta vois ajatella tilausta ? Shoeilla huonosti Suomessa myyjiä? Tai sit en vaan oo löytäny :grin::grin:

Minä asioin tuolla http://www.suzukimoto.lt/ hinnat netissä saattaa olla mitä tahansa, itse ainakin s-postilla tein kyselyn ja tinkasin hintaa. Sitten kävin työreissulla hakemassa potan joten sai ihan sovittaa. Varmasti onnistuu postitkin.

Back