• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shadowin startti oikosissa?

Tuli käytyä ajamassa reipas satakilometriä -96 vuoden 600cc Shadowilla. Ajoin sitten tankille ja tankkauksen jälkeen alkoi ongelmat: Startti nappulaa painaessa häviää virrat koko värkistä. Virrattomuutta kestää muutaman minuutin ja uudelleen starttia painaessa taas sähköt katoaa.

Virtojen palattua työnsin pärrän käyntiin ja kaikki pelaa kuin pitääkin. Koti pihassa koetin taas startata ja kone hörähtää käyntiin. Hetken pyörityksen jälkeen sammutan pyörän,ja koetan startata ja taas virrat häviää.

Onko hiilet loppu vai mikä hlvtti on vialla? Ja tietenkin kyseessä on monen sadan remontti
sad_orig.gif

Vinkkejä ja ideoita kuunnellaan kiitollisena. Ja minä kun olen pitänyt Hondaa häiriövapaana

Tarkista piuhat akulta starttiin ja maajohto akusta runkoon, jos on jossain huono kosketus niin virrat häviää ja kun liitos jäähty toimii taas.

Pitää tarkastaa. Kävin juuri testaamassa- kone taatusti jäähtynyt.
Starttia painaessa virrat katoaa kovahkon napsahduksen saattelemana.

villi veikkaus, akun piuhat ei oo kunnolla kiinni?
Mulla teki keväällä sadow ihan samaa talvisäilytyksestä otettaessa ja kun otin akun piuhat irti, putsasin ja laitoin uudestaan kiinni, toimi kun unelma (akku oli siis talven irti)
wink.gif

villi veikkaus, akun piuhat ei oo kunnolla kiinni?
Mulla teki keväällä sadow ihan samaa talvisäilytyksestä otettaessa ja kun otin akun piuhat irti, putsasin ja laitoin uudestaan kiinni, toimi kun unelma (akku oli siis talven irti)
wink.gif
Akkukaapelin liitin suorastaan hölski navassa. Kaapeli kiinni ja pärrä tulille
biggrin.gif
Eipä ole tullut aiemmin edes tarkastettua akun kenkiä-talvenkin akku oli paikallaan kun kävin parin viikon välein käynnistelemässä ja pyörittämässä lämpimäksi.

Kiitos kaikille neuvon antajille-luottamus Hondaan palasi taas
062802moto_prv.gif

Back