• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Seuraatko säännöllisesti muita mp-foorumeita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopo59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Klaukkala
Orgista on tullut päivän vakiorutiini.
Muilla mp-foorumeilla tulee satunnaisesti käytyä.

Mitä muita keskusteluja seuraat säännöllisesti?

Mitä muita?
tounge.gif
Ei ole mitään muita.

Orgissa pysytään...
Muitakin on tullut toki kurkittua mutta aina olen palannut takaisin kotiin
baaa.gif

no eihän tässä mitään muita ehdi seurata, kun on koko ajan org auki
biggrin.gif

no toisinaan olen eksynyt
tounge.gif

Täällä tulee heiluttua lähes poikkeusetta joka päivä (joka tunti..), mutta kyllä epäsäännöllisemmin tulee seurailtua muitakin (lähinnä tiedonhaku mielessä)
TheGSresources

zx10r.net

niin ja tietysti näitä kotimaiset.. mp-foorumi, påmper

Aikaisemmin tuli joitain seurattua, mutta kyllä täällä nyt tulee vaan oltua, eipä juuri muualla.

Mitä muita?  
tounge.gif
Ei ole mitään muita.
No merkkikerhon (www.busanistit.org) lisäksi usein liittyen johonkin erikoisprojektiin saattaa joku muukin palsta kiinnostaa enemmän kuin .org, esim:
Labusas Busa ECU keskustelu
Bikelan Busa ECU keskustelu
Activeboard Busa ECU keskustelu
Täällä .org:ssa kun keskustelut on aika yleisluonteisia ja harvemmin päästään keskustelemaan kovin teknisistä asioista.

ps. Jos jollain on rikkinäinen Busan tai Gixxerin ECU vuosimallia 2002-2007, niin olisin kovin kiinnostunut ottamaan sellaisen mukaan tähän projektiin avattavaksi ja tutkittavaksi.

ECU_BUSA_1999.jpg

HDCFää, hdforums.comia, ouverdraivia... Joskus kirjoittelin ahkerastikin mp-foorumiin, mut org.in löydettyäni, en ole siellä juurikaan ees käynyt. Mulle jäi käsitys että siellä immeiset ovat enempi ratakaahauksesta kiinnostuneita. Ei oikein mun alaani, varsinkaan nykyisellä pyörällä
tounge.gif
, vaikka sikahauskaa onkin.

.Org vaan tuntuu parhaimmalta
wink.gif

Mp-foorumikin vaikuttaa ihan asialliselta, mutta en pidä sen graafisesta ilmeestä.

Back