• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Selkäsuoja Alpinestarsilta vai Daineselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeyFive
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kumman valmistajan selkäsuojan valitsisitte jos vaihtoehtoina on Daisen Wawe selkäsuojan vai Alpinestarsin Tech race selkäsuojan ja onko kenelläkään omia kokemuksia kummastakaan mallista

Mulla on ollut menneen kesän ajan käytössä Wave ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Tais olla 100€ Lauttasaaren Bike Worldissä ja myyjänäkin oli kivan näköinen neitonen......

Täälläkin wave.

Osumaa en ole asfaltilla ottanut, mutta parit kohtuulliset pannutukset jäällä, lumella ja siltä väliltä on tullut waven kanssa otettua. Toimii.

Huomaamaton, pysyy päällä, hiostaa vähemmän kuin saman valmistajan umpisuoja. Voisi olla alhaalta leveämpi, että saisi läskiä enemmän piiloon. Tuskin haittaisi menoa mitenkään.

Mulle se myytiin taannoin muistaakseni 90 eurolla Treen pikkumessuilla, mutta myyjänäkin oli iso ja karvainen miesmotoristi.

Mulla on toi Alpinestars, mutta oon käyttäny sitä vaan radalla; Se on helvetin paksu, todella tukeva ja turvallisen tuntunen, mutta valitettavasti liian kömpelö (ainakin mun mielestä) tavalliseen kruisailuun. Päivittäisessä ajossa päällä on joku Sweepin sirompi malli.

Mulla Dainesen Wave, ja ainakin kerran säästänyt isolta Damagelta. Mukava päällä, tottuu nopeesti, suosittelen.

Kunpa koskaan ei joutuisi ottamaan selvää, kumpi olisi ollut parempi...

Mä ostin just Waven. Tosin kokemusta siitä ei vielä ole mitä nyt kylmätyyppejä oon ottanut uuden nahkapuvun kanssa. Nippa nappa se mahtuu puvun alle muttei silti tunnu pahalta päällä.

Mulla on toi Alpinestars, mutta oon käyttäny sitä vaan radalla; Se on helvetin paksu, todella tukeva ja turvallisen tuntunen, mutta valitettavasti liian kömpelö (ainakin mun mielestä) tavalliseen kruisailuun. Päivittäisessä ajossa päällä on joku Sweepin sirompi malli.
minkälaista ajoasua käytät ihan vaan et mahtuukse kuin hyvin esim nahkatakin alle ?

Käsittääkseni tuossa Alpinestarin Tech Racessa ei ole henkseleitä ollenkaan vaan se pannaan neppareilla kiinni nahkoihin ja mahan yli tarravyöllä
nixweiss.gif

Joten Dainese Wavea vastaava malli A-Starilla olisi Tech Back?

Ihan sama kumpi vaan kunhan se on sellainen joka tulee laitettua joka kerta kun liikenteeseen lähtee

Dainesen Wave! Liputan sen puolesta - ehkä jo kyllästymiseen asti...
tounge.gif
Kevyt ja hengittävä -> Aina automaattisesti mukana ajossa.

Back