Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se pysy käynnissä edes vapaalla kun jalka on alhaalla??Terve!
Osaisiko kukaan valottaa kuinka tuon seisontatuen tappokatkaisimen saisi "disabloitua" 2001 S750FF:ssä? Olisi ainakin mun mielestä paljon helpompaa jos pyörän pystyisi käyttämään lämpimäksi samalla kun pukee varusteita päälle..
Mulla on -01 vuosimallia ja jo siinä on toi "fiitseri". Aivan perseestä mun mielestä.Ei käy edes vapaalla. Ducatit on tehnyt sitä vasta vuodesta 2003 eteenpäin.
No ei välttämättä aina lämpöiseksi asti, mutta sen verran että öljyt ehtivät kunnolla kansiin/venttiilikoneistolle.Henk. koht. olen kyllä sitä mieltä, että paikallaan lämpimäksi käyttäminen on turhaa. Varovaisesti ajellen lämpimäksi riittää, kunhan ei kierrätä ja vedätä hirveästi. Ei sitä kukaan autoakaan lämmitä tyhjäkäynnillä ennen liikkeelle lähtöä (paitsi ehkä tosi kovilla pakkasilla). Mikä siinä mopon koneessa sen ihmeellisempää on?
Vaikka mulla onkin sen verran uus duksu, että käy jalalla, niin enpä viitsi tuota termari-mörköä kauaa pihalla käyttää, kun lähden puoli viisi aamulla töihin...
![]()
Nimenomaan.. jostain muistan lukeneeni, että kestää 90sek ennenkuin öljy on noussut molempien sylinterien kansiin, voitelemaan keinuvipuja.No ei välttämättä aina lämpöiseksi asti, mutta sen verran että öljyt ehtivät kunnolla kansiin/venttiilikoneistolle.
Minusta ainakin desmoquattroja kannattaa tyhjäkäyttää hetki ja niitä öljyjä nostatella, se kun ei ole ihan selvää että mistä ne keinuvipuongelma johtuvat.
Vakioautoa ja vakiopyörää ei kannata kovin paljoa vertailla. Pyörän moottorista revitään tehoa hiukan eriverran irti kuin autosta. Pelkästään 600 cc lähtee 130 kaakkia.Henk. koht. olen kyllä sitä mieltä, että paikallaan lämpimäksi käyttäminen on turhaa. Varovaisesti ajellen lämpimäksi riittää, kunhan ei kierrätä ja vedätä hirveästi. Ei sitä kukaan autoakaan lämmitä tyhjäkäynnillä ennen liikkeelle lähtöä (paitsi ehkä tosi kovilla pakkasilla). Mikä siinä mopon koneessa sen ihmeellisempää on?