• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Se kesti sittenkin! n.3000km ajot takana...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kesälomareissu takana ja mieli virkeenä! Ihan ongelmitta ei Igorini toiminu, mutta takaisin päästiin kuitenkin!  
crazy.gif

Kiitos kaikille yhteisesti matkalla minua auttaneille! Henkilöitä on monia, sillä Igorilla oli vaivoja monenlaisia...

-Riihimäellä katkesi kaasuvaijeri, jonka läheinen HD-korjaamo laittoi kuntoon
-Jysärissä tarvitsin jo lisää öljyä koneeseen, sillä kulutus alkoi olemaan aika suurta...Kiitoksia siis Motovelhoille  
smile_org.gif

-Oulussa taisi olla seuraava avun tarve eli uusi etunakki alle ja lisäksi ostin AJOKAMPPEET  
omg.gif
Iso kiitos Spare wheelsin (menikö oikein) pojille ja erityisesti JP-445  
wink.gif

Kiitos myös isännällemme ja emännällemme eli Ukkoselle ja Tsilille  
bowdown.gif
sekä kiitos Suomen ilmastolle: varjossa koko reissun ajan siinä likellä 30 astetta.

Jotain opin...Calbon ja Ukkosen kanssa ei voi mennä katselemaan uutta mopotinta...AINA SAA HÄVETÄ JA KÄRSIÄ  
biggrin.gif
cool.gif
Hyvin on vielä mielen syövereissä äänitehosteet liikkeessä ja se kuinka mopotin kanttaa sisätiloissakin hianosti ja minä tietty kyydissä  
crazy.gif

Muuten...Oulun kokoontuminen olikin eka miittari missä oli niiiiiin paljon porukkaa, siis arkipäivän miittareista...HYVÄ OULU!!!! Pisteet teille...te tiedätte mitä on Kokoontuminen isolla K:lla  
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

n.3000km ja 1½viikkoa...ei ollenkaan paha kun ekaa kertaa olin pitkällä reissulla  
wink.gif
Ja Jysäristä lähtien .ORG! viiri oli koko matkan ajan takana rötköttömässä  
wink.gif

Vielä kerran ISO kiitos kaikille! Ensi vuonna uudestaan...

Juu ja CowsSkull: Penalle ja Pekalle terkkuja ja ensi kerralla mua ei saa puskea
biggrin.gif
ja Veeruskalle: leikkejä jatketaan toiste  
wink.gif

Ehei, ei se noin mee, et sä noin vähällä pääse.
Ens vuonna ulotat sen lomareissun 150 km tänne pohjoisempaan!
Lapin kaste ja niin poispäin...
Ajattele mitä kaikkea vielä kokematta...

Hieno homma, että mopo pelitti perille asti  
062802jumpie_prv.gif

Pysyikö hirvi ja hiiri kyydissä?  
biggrin.gif

Terveiset meni perille  
tounge.gif

Ens kesänä uusiksi, vois järkätä vaikka jonkinlaisen TC:n illanvieton  
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

Kiitos itsellesi että poikkesit meitäkin katsomassa. Tervetuloa uudestaan ja jos et jaksa ajaa kovin pohjoiseen niin 40 kilsaa Oulusta pohjoiseen löytyy seuraava majoituspaikka.

smile_org.gif
Kiva kuulla, että matka meni mukavasti!
Oli mukava (sattumalta) tavata ja hyvä, että avusta oli apua.

Back