Kesälomareissu takana ja mieli virkeenä! Ihan ongelmitta ei Igorini toiminu, mutta takaisin päästiin kuitenkin!
Kiitos kaikille yhteisesti matkalla minua auttaneille! Henkilöitä on monia, sillä Igorilla oli vaivoja monenlaisia...
-Riihimäellä katkesi kaasuvaijeri, jonka läheinen HD-korjaamo laittoi kuntoon
-Jysärissä tarvitsin jo lisää öljyä koneeseen, sillä kulutus alkoi olemaan aika suurta...Kiitoksia siis Motovelhoille
-Oulussa taisi olla seuraava avun tarve eli uusi etunakki alle ja lisäksi ostin AJOKAMPPEET
Iso kiitos Spare wheelsin (menikö oikein) pojille ja erityisesti JP-445
Kiitos myös isännällemme ja emännällemme eli Ukkoselle ja Tsilille
sekä kiitos Suomen ilmastolle: varjossa koko reissun ajan siinä likellä 30 astetta.
Jotain opin...Calbon ja Ukkosen kanssa ei voi mennä katselemaan uutta mopotinta...AINA SAA HÄVETÄ JA KÄRSIÄ
Hyvin on vielä mielen syövereissä äänitehosteet liikkeessä ja se kuinka mopotin kanttaa sisätiloissakin hianosti ja minä tietty kyydissä
Muuten...Oulun kokoontuminen olikin eka miittari missä oli niiiiiin paljon porukkaa, siis arkipäivän miittareista...HYVÄ OULU!!!! Pisteet teille...te tiedätte mitä on Kokoontuminen isolla K:lla
n.3000km ja 1½viikkoa...ei ollenkaan paha kun ekaa kertaa olin pitkällä reissulla
Ja Jysäristä lähtien .ORG! viiri oli koko matkan ajan takana rötköttömässä
Vielä kerran ISO kiitos kaikille! Ensi vuonna uudestaan...
Juu ja CowsSkull: Penalle ja Pekalle terkkuja ja ensi kerralla mua ei saa puskea
ja Veeruskalle: leikkejä jatketaan toiste
Kiitos kaikille yhteisesti matkalla minua auttaneille! Henkilöitä on monia, sillä Igorilla oli vaivoja monenlaisia...
-Riihimäellä katkesi kaasuvaijeri, jonka läheinen HD-korjaamo laittoi kuntoon
-Jysärissä tarvitsin jo lisää öljyä koneeseen, sillä kulutus alkoi olemaan aika suurta...Kiitoksia siis Motovelhoille
-Oulussa taisi olla seuraava avun tarve eli uusi etunakki alle ja lisäksi ostin AJOKAMPPEET
Kiitos myös isännällemme ja emännällemme eli Ukkoselle ja Tsilille
Jotain opin...Calbon ja Ukkosen kanssa ei voi mennä katselemaan uutta mopotinta...AINA SAA HÄVETÄ JA KÄRSIÄ
Muuten...Oulun kokoontuminen olikin eka miittari missä oli niiiiiin paljon porukkaa, siis arkipäivän miittareista...HYVÄ OULU!!!! Pisteet teille...te tiedätte mitä on Kokoontuminen isolla K:lla
n.3000km ja 1½viikkoa...ei ollenkaan paha kun ekaa kertaa olin pitkällä reissulla
Vielä kerran ISO kiitos kaikille! Ensi vuonna uudestaan...
Juu ja CowsSkull: Penalle ja Pekalle terkkuja ja ensi kerralla mua ei saa puskea