• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SE hinauspalvelun puhelinnumero?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ttuttu

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Helsinki/Etelä-Savo
Möö ja hyvää uutta vuotta! Muistaakos kukaan Piipu MC:n """jäsenistä""" sitä 0200-puhelinnumeroa, jolla mm Comet Riderille saatiin apua sinne Riihimäen taakse? Se mulle kertokaa, kun dalmatia jyrää.
wink.gif

Joskus sillon kun ite huutelit tuota numeroa jossain tapaamisissa niin olin kuulevinani seuraavan numeron (tai ainakin laitoin tuon ylös): 0500 22222. Voi olla ettei tuo ole lähelläkään oikeata
biggrin.gif

Joskus sillon kun ite huutelit tuota numeroa jossain tapaamisissa niin olin kuulevinani seuraavan numeron (tai ainakin laitoin tuon ylös): 0500 22222. Voi olla ettei tuo ole lähelläkään oikeata
biggrin.gif
Mummuistaakseni se oli 0200-alkuinen?
tounge.gif
Mut kunhan muutkin heräävät, niin.....

Siis tää johtuu puhelimen vaihtamisesta ja vanhan luurin mukana menneistä numeroista. Kaikki kun eivät ole mahtuneet simmille.
confused_orig.gif

On aikas moni muukin numero kadonnut....

biggrin.gif
Melkein, mun puhelimessa on 0200-22222. Tallensin silloin siellä metsässä ton...
tää se numero on mikä sulta saatii ku siel metässä leffa pätkää katottii...
wink.gif

edit:siis toi millhousen laittama numero ,on se oikea....

Back