• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Schuberth S1 ja Autocom:n kuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArvaaKuka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen etsiskellyt passelia audio-hässäkkää pyörääni ja päätymässä johonkin Autocom:n malliin. Mieltä askarruttaa kuitenkin yksi kysymys: Miten Autocom:n kaiuttimet saa mahdutettua Schuberth S1 -merkkisen kypärän sisään?

Mahtuvatko ne paikoilleen ihan nätisti, vai pitääkö käyttää talttaa ja vasaraa? Onko kokemuksia?

Mahtaisiko mistään löytyä asennusohjetta kaiuttimien ja mikin asentamiseen Schuberth S1:een?

Tää modais jostaa hf:stä sinihammas-sydeemin nii ei tartteis ees naruja... Itteasias mullon jo mopossa käpyversio, siinei oo kii vasta ku soitin/radio, känny ja navi mut fiksumpi versio kehitteillä (jahka dokaamiselta kerkii)
smile_org.gif

Yleisesti ottaen: jos kypärässä on irroitettava sisus on Autocomin mikki-kuulokkeiden asennus helppoa. Jos kiinteä sisus niin asennus on yhtä helvettiä.

Nimim. Kokemusta on
sad_orig.gif

Minulla on S1:ssä perinteiset Autocomin kuulokkeet.
Kypärässä on hyvät kolot korville ja sinne mahtuu myös kuulokkeet - ainakin minulla. Ongelma on ollut kuulokkeiden pysyminen sillä tarranauhalla. Kypärän sisäpinta on liian sileä juuri korvien kohdalta. Niinpä olen käyttänyt teippiä/kaksipuoleista teippiä kiinnittämiseen.
En ole siis joutunut kovertamaan tai poitamaan mitään kypärästä. Netissä olevilla ohjeilla saa johdot sijoiteltua järkevimmin.

Minulla on S1:ssä perinteiset Autocomin kuulokkeet.
Kypärässä on hyvät kolot korville ja sinne mahtuu myös kuulokkeet - ainakin minulla. Ongelma on ollut kuulokkeiden pysyminen sillä tarranauhalla. Kypärän sisäpinta on liian sileä juuri korvien kohdalta. Niinpä olen käyttänyt teippiä/kaksipuoleista teippiä kiinnittämiseen.
En ole siis joutunut kovertamaan tai poitamaan mitään kypärästä. Netissä olevilla ohjeilla saa johdot sijoiteltua järkevimmin.
Mulla sama homma, mutta aika hyvin pysyy ne kuulokkeet siellä kuopissa paikallaan ilman teippejä. Hivenen saisi mielestäni tulla eteenpäin kuulokkeet, mutta tarpeeksi hyvin kuuluu, niin antaa olla. Ulos tuleva johto pitäisi viritellä jotenkin paremmin, ku se tuntuu roikkuvan niiden ohkaisten johtojen varassa, ja voi ajan mittaan murtaa johdot heiluessaan.

Back