• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Scala G4 powerset ja äänikäynnistys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hp10a10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millaisia kokemuksia muilla on tuosta intercom puhelun käynnistämisestä kovaa puhumalla. Omilla laitteilla kokemus on ainakin se, että pitää huutaa niin p***leesti että käynnistyy tuo yhteys ja sitten on vastapuolella jo torttu housussa kun karjahdus tulee korvilla. Onkohan tuo jotenkin säädettävissä vai onko tuo vaan tuollainen ominaisuus?

VOX-avauksessa se ensimmäinen karjahdus menee kyllä harakoille. Eli huudon jälkeen joutuu hetken odottelemaan, että linja oikeasti aukeaa.

VOX-avauksessa se ensimmäinen karjahdus menee kyllä harakoille. Eli huudon jälkeen joutuu hetken odottelemaan, että linja oikeasti aukeaa.
Mulla kyllä menee viis ensimmäistä.. Löysin itse asiassa sieltä valikosta VOX-sensitivity asetuksen ja säädin sen high:ksi kun oli aiemmin medium. Täytyy kokeilla josko tuo auttaisi.

Mulla toimii herkimmällä asetuksella hyvin, ei tarvitse kuin pulista jotain niin aukeaa.
Motarivauhdeissa pitää sitten jo karjaista luuriin.

Itte oon ainaki huomannu sellasta että kun akku alkaa olemaan miltei tyhjä, niin mikki ei reakoi kovin hyvin. Oli sitten vox asetus herkällä tai ei... Noin 3-5s menee ku linja on auki huutelun jälkeen.

Viime kesänä reissussa saavuttiin Prahaan kauheessa vesisateessa ja VOX alkoi reistalemaan just silloin kun olis tarvinu vähä apua navigoinnissa. Se että kuinka kauan yhteys on auki ääniaktivointiasetuksella on jäännyt mulle arvoitukseksi. Tuntuu että vaihtelee kovasti. Sittemmin laitoin asetuksen manuaalille ja toimii mielestäni hyvin. Napin painalluksella yhteys aukeaa ja katkeaa. Tuntuu että virtaakin riittää yllättävän pitkään.

Back