Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea kuvitella, että harrastajakunnat leikkaisivat kovinkaan paljoa keskenään...Pohdiskelin, että onko kukaan käyttänyt samaa navigaattoria moottoripyörässä ja geokätköilyssä?
Kokemuksia ja laitesuosituksia?
Tä, mikäs sen mukavampaa kun kierrellä mopolla kätköjä. Garmin Oregon 450 itellä hankinnassa molempiin harrastuksiin, nyt joutuu tosin menemään Galaxy S:llä. Se rokkaa myös sopivilla softillaVaikea kuvitella, että harrastajakunnat leikkaisivat kovinkaan paljoa keskenään...Pohdiskelin, että onko kukaan käyttänyt samaa navigaattoria moottoripyörässä ja geokätköilyssä?
Kokemuksia ja laitesuosituksia?
Jep jep. Itse aloitiin viime kesänä etsimään noita kätköjä kun Zumo 220.n hankin. Kyllä se siihenkin soveltuu mut olis hyvä jos olis maastokartat pohjalla, ja paikkaa lähestyessä pitää mennä melko määrätietoisesti, jos alkaa pyörimään ympäri niin näytön/kartan päivitys ei oikein tahdo pysyä perässä.Tä, mikäs sen mukavampaa kun kierrellä mopolla kätköjä.
+1. hyvin toiminut jo 4 vuotta.Geokätköilyä en pahemmin harrasta, mutta Garmin 60CSx on mopoiluun ja kätköilyyn kohtuullisen passeli jos ei melko pieni näyttö haittaa.
Sama täällä Oregon Garmin 400T, + Citynavigator on toiminut maastossa ja moottoripyörässä.Mulla on Garminin Oregon ollut jo vuosia geokätköilyhommissa ja satunnaisesti navigoimassa myös mopon sarvessa. Citynavigator kartta on ihan ok ja mukavia reittejäkin se kehii kun valitsee "vältä soraa ja valtateitä"
![]()
pau sanoi:Kiitoksia vinkeistä. Onko kellään tuntumaa, että miten nuo maastonavigaattoreiden kosketusnäytöt toimii pakkasessa tai hanskat kädessä?
Nyt vahvimpana ehdokkaana on tuo Garmin 62. Jotenkin oikeat näppylät tuntuisi luotettavammalta. Mutta toisaalta se pieni näyttö epäilyttää.
Montana-malleihin saisi ilmeisesti puheneuvonnan vedettyä esimerkiksi kypäräpuhelimeen. Toisaalta minulle riittäisi hyvin mp-käytössä simppeli opastus vain näytöltä.