• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

RVP-kalvo ajoasussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cyberias
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Pirkanmaa
Onko jollain mahdollisesti kokemusia Rukan käyttämästä RVP-kalvosta ajoasussa? Itse ostin ajoasun jossa moinen on, kun halvalla sain. Ainut linkki mitä googlella löysin oli: täällä
Ei ilmeisesti kovin uusi materiaali?

Mun edellises ajoasus oli moinen kalvo ja hyvin se piti mieheen kuivana, kovemmissakin sateissa. Kaiken kaikkiaan asu palveli about 50 tkm, kunnes se meni vaihtoon pikku kaatumisen seurauksena. Ajoasulla oli muistaakseni uutena parin vuoden takuu.

Mulla on noin 10 vuotta vanhat Rukka RVP housut käytössä, viimeksi käytin niitä Sunnuntaina kun ajelin Turkusesta Hesaan sateessa... Edelleen kalvo toimii, ja kuivana säilyin...

Eli ei ole ainakaan ihan uusi kalvo... Muistaakseni nämä RVP asut tuli myyntiin 90 luvun alkupuolella...

Justiinsa huomasin tuossa minun Rukka-puvussani tuon RVP-logon. Lukee siinä kyllä jotain gore-texistäkin. Olisko sitten kaksinkertainen sadesuoja
biggrin.gif

Puku lähentelee 10-vuotispäiviä, mutta on vielä siedettävässä kunnossa.
Sateessa ajanut viimeksi kaksi vuotta sitten (viime kesänä ei ollut käyttöä), mutta kyllähän tuo kuivana piti.

Sehän voi kai myös tarkoittaa suojia, rukan verkko-malliset hengittävät suojat ovat rekisteröity nimelle RVP-Air(?)

Back