• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rukka Unit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi M
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vantaa
Onko käyttökokemuksia ovatko hintansa väärtti?
Millaset koot noissa on ts. onko 180cm 90 - 94kg koko 54 vai 56 ?

Ken tietää?

hyvät on ja pitää vedenkin aika hyvin...
luulisin että EHKÄ 56 ois kokoasi...

Juu, ehkä 56.
Täytyy aina ottaa huomioon kutistumisvara, kun
vermeet ovat naulassa talven yli.
Olen törmännyt moiseen ilmiöön.
kaboom.gif

Tohon 56:seen minäkin kohdallasi kallistuisin. Itse olen 183 - 82 ja mulle sopivat oli 54:set.
Suosittelen.

Onko käyttökokemuksia ovatko hintansa väärtti?
Millaset koot noissa on ts. onko 180cm 90 - 94kg  koko 54 vai 56 ?

Ken tietää?
kokoni 178/80 ja housut kokoa S ja takki kokoa M ja on käypäset.Housuissa lahkeet on riittävän pitkät ja takkikin sopiva.Kannataa kokeilla ostaessa myös ilman vuoria kun vuorien kanssa vähän väljät niin ilman vuoria kyllä lepattaa ajaessa.Kyllä on tosiaan hintansa väärti.SUOSITTELEN

Viittiskö joku koon 54 omaavista julkisesti kertoa vyötärön mitan? Mulla tasa 100cm. Ainakin näin talvikauden jäljiltä 3 kertaa viikossa lätkää on vissiin jeesannut.

Taitaa olla meikäläisellä, että talvella on paremmassa kondiksessa kun kesällä ;)

Ei muuten, mutta se Louissin tarjous siitä 20% rabatista loppuu huomenna.

eipähän ole noin ens käen tiatoo, mut mulla on rukka rvp, vuodelta ten years after, ja 56 on hiukka lyhyt 190 senttiselle kyykyssä
buttrock.gif

Blast off
It's party time
And we don't live in a fascist nation

mutta osta täältä noi rvp asut, saat aika sopivasti, ku mulla ne on seissy kaheksan kesää, ja kutistunut(?)
tars hakee uutta ny!

Tää on aina yhtä hankalaa. Paljon Nokian miäs painat?

Puvun byysat on mulla 55 tai korkeintaan 54.

Kattelin Louissin kokotaulukoista, että 111cm on noin lahje 54selle ja se kyllä riittäs. Oon itte lyhyen läntä hämäläinen syntyjäni ;)

Viittiskö joku koon 54 omaavista julkisesti kertoa vyötärön mitan?  Mulla tasa 100cm. Ainakin näin talvikauden jäljiltä 3 kertaa viikossa lätkää on vissiin jeesannut.

Taitaa olla meikäläisellä, että talvella on paremmassa kondiksessa kun kesällä ;)

Ei muuten, mutta se Louissin tarjous siitä 20% rabatista loppuu huomenna.
Mulla vyötärö on luokkaa 96 senttiä.

Jep 56set otin. Ehkä olis voinut olla 54nenkin [jos joku haluaa uuden karheita vaihdella päittäin niin sovitellaan ;)]

Kivat byysät tänään tarkeni vaihtelevaa ajoa 150km pitkillä luistinsukilla ja boxereilla ulko lämpö +4.
Samalla toi vetskari housut/takki on nasta...

Tervehdys!

Noita Rukan housujahan saa kolmella eri lahkeen pituudella. C1, C2 ja C3. C2 ilmeisesti se normaali pituus ja C1 siitä ilmeisesti 7cm lyhyempi ja vastaavasti C3 taas 7cm pidempi. Itsellä koko 52 C1 eli lyhyt 52
tounge.gif

Hyvin tarkeni noilla housuilla ajaa 350km +7-+3 asteen lämmössä ja alla oli vaan aluskerrasto ja pitkikset. Ja on ajettu samoissa varusteissa 50km pienessä pakkasessakin.

Back