• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rukan housuilla 3 kk:n toimitusaika!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b71360
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Menin tilaamaan viime viikolla paikalliselta jälleenmyyjältä Rukka Merlin nahka-goret. Takki oli tullut tänään, mutta housut saa vasta viikolla 22, kesäkuun puolivälissä ja vielä aikaisintaan tuolloinkaan! ei jumatsuikka, joutuu sitten ajamaan puoli kesää ilman housuja:) Käsittämättömän pitkä toimitusaika, kokokaan ei ollut mikään epänormaali (60 , edit kommettien perusteella ilmeisesti on?) . Mikähän Rukalla mättää, vai taasko turistia huijattiin? Ajattelin kyllä soittaa suoraan valmistajalle ja kysyä.

Veikkaan että jos perut tilauksen ja tilaat netistä niin saat nopeammin ja halvemmalla.. ;)

en tiedä saanko halvemmalla (1590 takki + housut) muualla oli yli 2000. Toisaalta jos muualta olisi ne saanut inhimillisellä aikataululla.. No ainakin takin saa hakea pois.

Rukka muutti sortimenttia viime kaudella. Puvut on loistavia, mutta myynti on määrällisesti vissiin aika rajattua. Hinta monia hirvittää ja tottahan se on, ettei ne ilmaisia ole. Itse olen siihen I revisioon tyytyväinen, vaikka hihan toppaus on käynytkin korjattavana, jopa kahteen kertaan.

II revision takki on kanssa bueno. Laatu maksaa, mutta on minusta Rukalla mahtituote. Suhteellisesti pieni myynti lienee syypää toimitusaikoihin ja 60 kokonakaan ei taida olla peruskamaa.

Ostin edellissyksynä Rukan paremman pään housut jotka piti lyhentää.Tilaus heinäkuun puolivälissä,toimitus lokakuun lopussa. Uskomaton suoritus Rukalta.Muuten housut on ihan bueno.

Myös liike jossa kaupat tein,myönsi että eipä ole ensimmäinen kerta kun kestää.

Eniten sapettaa se, messuilla hyllystä löytyy tavaraa
(olisi varmaan pitänyt maksaa listahina ja ostaa sieltä?), mutta jälleenmyyjille asti ei näköjään pystytä toimittaa.

Niin onko rukka vielä valmistaja vai valmistuttaja, no kiinalaiset pikkukätöset noi suurimmaksi osaksi ompelee ja rukalla nauravat partaansa kun brändäys on menny kohilleen
033102bebe_1_prv.gif

Ainakin aikoinaan toisella made in finland eli sinisalolla juttu meni silleen et kamat "ommeltiin" kiina/korea/vietnam ja korjattiin suomessa.

Oliko se niin, että kledjut tehdään Portugaliassa ja korjaukset Kokkolassa. Ja joo, tuntuu korjauspiste olevan aika hyvin bookattu, pidennytin tässä omia SROI-housujani, lähetin marraskuussa, takaisin sain tammikuun lopussa... Mutta eipä mulla noille tietty talvella käyttöä ollut ja työn jälki oli hyvä ellei jopa parempi.

Minä lähetin muuten ehjän, mutta auringon haalistaman 3 vuotta käytössä olleen ajopuvun Rukkalle marraskuun alkupuolella ja joulukuun puolivälissä tuli takuuseen täysin uusipuku.
Rukka näköjään pitää minkä lupaa.

On se kumma juttu.. Tuli messuilla sovitettua Rukan tex pukua ja pakko myöntää että istui paremmin päälle kuin mittapuku...Kyllä ko puku taitaa olla pakko-ostos.. No harrastus maksaa ja  halpaa kun rahalla saa.
Nahkat olisin hankkinut mutta ei voi kuin ihmetellä miten tämä skinistä tehty puku voi olla mitoitukseltaan niin täysin erilainen kuin tuo goretex mex.. puku. Ei istu ei .vakiona,ei kumpikaan malli.
Eli saako ko nahkavermettä mittojen mukaan värkättynä.. Lähes jokaisella  valmistajalla tämä mahdollisuus on.... Rukasta en ole löytänyt mitään mainintaa.

Minä lähetin muuten ehjän, mutta auringon haalistaman 3 vuotta käytössä olleen ajopuvun Rukkalle marraskuun alkupuolella ja joulukuun puolivälissä tuli takuuseen täysin uusipuku.
Oliko muuten kyseesä Armax-mallinen puku?
Itselläni on tuollainen ollut nyt kolme kesää käytössä ja musta väri on paikoitellen lähempänä ruskeaa. Tuota voisi Rukalta kysellä mitä on tehtävissä.

sikäli aiheeseen liittyvää että, mä ostin viimevuonna armax takin. ajattelin tänä vuonna ostaa housut mutta eipä taidakkaan enää löytyä mistään, ainakaan koko 54??

Oliko se niin, että kledjut tehdään Portugaliassa ja korjaukset Kokkolassa. Ja joo, tuntuu korjauspiste olevan aika hyvin bookattu, pidennytin tässä omia SROI-housujani, lähetin marraskuussa, takaisin sain tammikuun lopussa... Mutta eipä mulla noille tietty talvella käyttöä ollut ja työn jälki oli hyvä ellei jopa parempi.
Kaikki tehdään nykyään Kiinassa,josta ne tuodaan merikontissa paalattuna pahvilaatikoissa Kokkolaan.Kokkolassa ne ajetaan höyryn läpi,jotta saadaan ne taas vaatteen näköseksi ja lisätään suojat.Sen jälkeen ne lähtee vähittäismyyntiin Ja tänä vuonna on taas tavara 4-7 viikkoa myöhässä ja keski-euroopan isot asiakkaat on etusijalla.

Kaikki tehdään nykyään Kiinassa,josta ne tuodaan merikontissa  paalattuna pahvilaatikoissa  Kokkolaan.Kokkolassa ne ajetaan höyryn läpi,jotta saadaan ne taas vaatteen näköseksi ja lisätään suojat.Sen jälkeen ne lähtee vähittäismyyntiin
Jos näin on niin sitten meikäläiselta jää rukka jatkossa kauppaan.

(SRO-pöksyissä lukee selvästi made in Portugal, lancelot-nutusta en löytänyt mainintaa valmistusmaasta mutta muistelisin rukkan mainostaneen vielä takin oston aikaan mp-varusteidensa olevan euroopassa valmistettuja... Nyt en mielestäni mainintaa heidän webisaitiltaan enää löytänyt.)

Kaikki tehdään nykyään Kiinassa,josta ne tuodaan merikontissa  paalattuna pahvilaatikoissa  Kokkolaan.Kokkolassa ne ajetaan höyryn läpi,jotta saadaan ne taas vaatteen näköseksi ja lisätään suojat.Sen jälkeen ne lähtee vähittäismyyntiin Ja tänä vuonna on taas tavara 4-7 viikkoa myöhässä ja keski-euroopan isot asiakkaat on etusijalla.
Väite ei pidä millään tavalla paikkansa. Kaikki Rukka:n puvut valmistetaan Rukka:n Portugalin tehtaassa ja puvut toimitetaan tilausjärjestyksessä. Esimerkiksi me ostettiin 2011 kauden erä syyskuun 3. päivä ja puvut tuli viime viikon torstaina,eli viikon etuajassa. Seuraava erä Merlin-pukuja on tulossa viikolla 10 ja sitä seuraava erä on viikko 22. Lähes kaikki tilatut Merlin-puvut on myyty talven aikana ennakkoon...

Oliko muuten kyseesä Armax-mallinen puku?
Itselläni on tuollainen ollut nyt kolme kesää käytössä ja musta väri on paikoitellen lähempänä ruskeaa. Tuota voisi Rukalta kysellä mitä on tehtävissä.
Mulla oli 2 1/2 vuotta vanha Armax takki. Töräytin kesällä kolmiontakaa tulleen auton keulaan. Takkia pestessäni ja mahdollisia vaurioita tutkiessani tuli tuo värien muuttuminen mieleen. Huomioväri oli haalistunut melkein harmaaksi ja mustat osat punaruskeiksi.
Lähetin reklamaation Rukalle, sieltä tulikin pian soitto. Kuulemma samanlainen takki olisi heillä hyllyssä valmiina mikäli valitukseni olisi aiheellinen.
Niinpä vein tiistai aamulla takin paikalliselle jälleenmyyjälle, josta sen aikoinaan hankinkin. Sanoivat paketin Rukalle olevan sattumalta ip lähdössä. Perjantaina tuli soitto -uusi takki noudettavissa Raision BW:stä.
Tuli todettua taas kerran, että vaikka ostaessa hinta kirpaisee niin viiden vuoden  takuu on kyllä poikaa
062802jumpie_prv.gif

"Oliko muuten kyseesä Armax-mallinen puku?
Itselläni on tuollainen ollut nyt kolme kesää käytössä ja musta väri on paikoitellen lähempänä ruskeaa. Tuota voisi Rukalta kysellä mitä on tehtävissä"

Minun puku oli Armadillo, mustat osat oli muuttuneet ruskeiksi, niiltä osin kuiin aurinko oli suoraan päässyt paistamaan, taitteiden kohdilta raidallinen.
Lähetä vain Rukkalle, siitähän se selviää.

Back