Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites nuo rajan ylitykset, oliko pitkää ja aikaavievää seisokelua Ukrainan ja Romanian rajoilla.Viime kesänä tosiaan ajeltiin Ukrainan läpi Romaniaan ja oltiin Mustanmeren rannalla 3 päivää. Jos kysymyksiä, saapi kysyä!
Tullijonossa splittaileminen...en todellakaan suosittele tekemään tätä.Eli tuon rajamuodollisuuden saisi hoidettua helposti jossain hieman reilussa puolessa tunnissa kun vaan ajelee suoraan jonon keulille.
Ei taida enää hirveesti löytyä.Mä haen sossumaa kicksini ex-itäsaksasta!![]()
Yleensä on tullut painettua keulille. Kyllä siellä sitten kerrotaan jos ei homma herroja miellytä. Venäjän tulissa oli joskus hieman kiistaa kun vettä tuli ku aisaa ja ajettiin keulille katoksen alle. Koppalakkineiti tuli siihen sitten neuvomaan ettei näin saa tehdä. Totesin että menisitkö itse tuonne sateeseen istumaan ja jos tää näin vaikeata on niin olin tuon sinisen koppa-Fordin takana eli odottelen tässä niin kauan kun se tulee kohdalle. Päästivät heti tarkastukseen ja matka jatkui.Jo 80-luvun alusta lähtien on aina splitattu prätkillä tullijonoissa, ainut sanktio mikä joskus sattunut että joutunut menemään omalla "alkuperäisellä" jonovuorolla..Muuten aina pääsee hyvin ja joustavasti läpi..![]()
![]()
![]()
ei noitten koppalakkien kans hätää oo.heille sama kuka tulee ku sakkia riittää.korkeintaan palauttavat jonon hännille...mut joku /jotku siellä jonossa eivät saata tykätä veivailusta.Yleensä on tullut painettua keulille. Kyllä siellä sitten kerrotaan jos ei homma herroja miellytä. Venäjän tulissa oli joskus hieman kiistaa kun vettä tuli ku aisaa ja ajettiin keulille katoksen alle. Koppalakkineiti tuli siihen sitten neuvomaan ettei näin saa tehdä. Totesin että menisitkö itse tuonne sateeseen istumaan ja jos tää näin vaikeata on niin olin tuon sinisen koppa-Fordin takana eli odottelen tässä niin kauan kun se tulee kohdalle. Päästivät heti tarkastukseen ja matka jatkui.Jo 80-luvun alusta lähtien on aina splitattu prätkillä tullijonoissa, ainut sanktio mikä joskus sattunut että joutunut menemään omalla "alkuperäisellä" jonovuorolla..Muuten aina pääsee hyvin ja joustavasti läpi..![]()
![]()
![]()
![]()
Tässäpä taas yksi syy lähteä ensikesänä Romanian suuntaan.Kyllä Itä-Euroopan maat kannattaa kiertää kaukaa. Siellä saattaa olla paheellista elämää, loistavaa palvelua ja ennenkaikkea siellä saattaa olla jopa hauskaa.
Kyllä Itä-Euroopan maat kannattaa kiertää kaukaa. Siellä saattaa olla paheellista elämää, loistavaa palvelua ja ennenkaikkea siellä saattaa olla jopa hauskaa.