Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mille osastolle toi tulee messuilla?
Eihän tuo lasten tekeminen mitenkään kovaa ole... Parasta hommaa mitä voi ilman housuja tehdä, mopon laitto taas taitaa olla parhaasta päästä hommia housut jalassaVain tuo nyytti puuttuu,mutta sen tekeminen on kovempi juttu,kuin mopon rakentaminen,joten onnittelut siitä![]()
3 pyyntöä, mutta saa nähä onko valmis.Mille osastolle toi tulee messuilla?
Ps. Hyvältä rupee näyttään!
on muuten ollu loistava projekti, yhdessä ollaan tilaitu kamaa ja kilpaa varustettu ja leikillisestiSamassa veneessä ollaantuosta voi käydä katsomassa omaani,joten perässä tullaan kovaa!!!!!![]()
Vain tuo nyytti puuttuu,mutta sen tekeminen on kovempi juttu,kuin mopon rakentaminen,joten onnittelut siitä![]()
http://kuvablogi.com/nayta/851543/
Tämä yksilö lentää se on varma,mutta ulkonäön päivityksellä VOIMA voi myös aueta muille!!!!Eihän tuo lasten tekeminen mitenkään kovaa ole... Parasta hommaa mitä voi ilman housuja tehdä, mopon laitto taas taitaa olla parhaasta päästä hommia housut jalassaVain tuo nyytti puuttuu,mutta sen tekeminen on kovempi juttu,kuin mopon rakentaminen,joten onnittelut siitä![]()
![]()
Asiaan -> Jännittäviä muutoksia tulossa rakettiin... Vois olettaa että noilla muutoksilla se alkaa jo pikkuhiljaa myös lentään![]()
eihän siel mikään"pilkota" aikas esillähän tuo vissiin tulee olemaan , ku se tollai tos kyles töröttääTurboko siellä pilkotti?![]()
eihän siel mikään"pilkota" aikas esillähän tuo vissiin tulee olemaan , ku se tollai tos kyles töröttääTurboko siellä pilkotti?![]()
![]()
Takarenkaalta tulee ulos 209hp/309nm 0,5bar:lla,joten maltillaisilla paineilla mennään!!!Paljonko sitä olikaan tehoja takapyörältä , mulla Rocketissa vaivaset 199,33 ja vääntöä lähes 300 nm !![]()
Se on varmaan naurettavan helppoa,koska mulla nousee aina koko peli raapiin kilpeä tai jää hakkaamaan tyhjää,en osaa pätkääkään kiihdyttää paikaltaan , kuin satunnaisilla kokeiluilla......ei vastaan mutta ohi![]()
![]()
Mulla Garrett antaa lisähapen ja sulla on vissin toi Aerocharger... Pääasia et jostain sitä tulee ja PALJONKenen turbo sulla on , mulla on Boostisgoodin sarja .
Ihailtavaa hartautta on käytetty! Hiilikuituvanteet on hienot mutta itsellänikin tuli mieleen että on liian kevyen näköinen. Auttaisikohan lokarin lyhennys tai iskareiden mustaksi maalaus ja madallus?takavanne näyttää niin keveältä, että tulee vähän pilipali vaikutelma.