• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

RideItMoto kahvat - suosittelen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamoon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs osoitehan on http://www.rideitmoto.com/index.php mistä tuli tilattua aivan uskomattoman halvalla pätkä kytkin- ja jarrukahva.

Hinta: Alle 60e:lla molemmat kotiovelle!

Laatu: Yllätyin kuinka loistavat, jossei tuo ole hintalaatusuhdetta niin ei mikään. Koeajon jälkeen pohdin paljonko Pazzoissa ym. voikaan olla brändilisäystä.

Palvelu: Perjantaina tilasin ja maanantaina kotona Hong Kongista saakka DHL:n avulla. Taas kerran aivan loistavaa  
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Mun kiina mustat kahvat on nykyään puolittain kromiset  
blush.gif

mun kahvat on tilattu the 2pyörästä

sanoi:
blush.gif

se on sitä ajanpatinaa
biggrin.gif

Mulla oli edellisessä pyörässä ne pari kuukautta ja mustaa väriä lähti siitä kiinnitysosasta. Nyt on taas uudet kahvat nykyisessä pyörässä. Saas nähdä kauan kestää. Tuolla hinnalla kahvat voisi vaihtaa joka vuosi.

Pakkohan noi oli tilaa kun oon empinyt lyhyisiin kahvoihin vaihtoa.

Katotaan millaset tulee, tolla hinnalla ei pahasti väärin mee. Kuljetuksineen ~52e, molemmat kahvat ja tupet. Lyhyet ja kultaiset toki.

On muuten mainio palvelu!

Mailasin sinne äsken ettei ole tullut confirmationii tilauksesta ja onko kaikki ok, 3min myöhemmin tuli vastaus et kamat on jo matkalla ja tracking number tulee huomenna.

Oh wow
smile_org.gif

Ja sieltähän ne tuli DHL:än kuskin mukana ovelle, eipä voi valittaa palvelusta tai hinnasta.

284756_10150247901568370_579823369_7617942_1687384_n.jpg

blush.gif

Kuinkas monta viikkoa väri kesti? Piti itsekin moiset nyt tilata shorty-versioina. Tietää sitten jos noista tykkää niin hommaa vaikka kalliimmat joissa väri saa luvan pysyä.

EDIT: Pakko todeta tuosta ensimmäisestä verkkokaupasta että löytyi muutakin tavaraa, yllättävän paljon Rizoman näköistä. ;)

blush.gif

Kuinkas monta viikkoa väri kesti? Piti itsekin moiset nyt tilata shorty-versioina. Tietää sitten jos noista tykkää niin hommaa vaikka kalliimmat joissa väri saa luvan pysyä.

EDIT: Pakko todeta tuosta ensimmäisestä verkkokaupasta että löytyi muutakin tavaraa, yllättävän paljon Rizoman näköistä. ;)
Äkkiää ne värit häipy. Aurinko valkasee tehokkaasti.

Pakko todeta tuosta ensimmäisestä verkkokaupasta että löytyi muutakin tavaraa, yllättävän paljon Rizoman näköistä. ;)

Itselle saapui kanssa tänään kovasti Rizoma Tomok:eja muistuttavat peilit RideItMotosta. Tähän mennessä ei ole valittamista kuin Fedex:in Suomen toiminnasta. Tulivat nopeasti; torstaina tilaus ja tiistaina tavarat mulla, vaikuttavat tukevilta ja laadukkailta, asiakaspalvelu vastaili kysymyksiin todella nopeasti ja eivät jääneet tulliin.
Seuraavaksi harkitsin pistää kahvat tilaukseen. Onko kellään juuri näiden RideItMoton kahvojen kestävyydestä vielä "pidempää" kokemusta? Tuntuvat jonkin verran mielipiteet ulkomaisilla foorumeilla vaihtelevan näistä.

Tälläisissä Kiinan kopioissa saattaa olla se ominaisuus, että tulevat ulos aivan samalta linjalta kuin aidot, mutta valmistetaan vaan iltavuorossa kun esimiehet eivät ole valvomassa.  
wink.gif

Suzu ukko on just näitä että ilmaseks sain ja pitää olla yhtä hyvää kun ns "laatutuotekkin"
biggrin.gif

Itellä kiinankahvat tyyliin 50e kotiovelle ja 6kk käytöllä ainakin värit on ihan sitä mitä pitääkin.

Osta Titaxit jos ressaa
smile_org.gif

Suzu ukko on just näitä että ilmaseks sain ja pitää olla yhtä hyvää kun ns "laatutuotekkin"
biggrin.gif

Itellä kiinankahvat tyyliin 50e kotiovelle ja 6kk käytöllä ainakin värit on ihan sitä mitä pitääkin.

Osta Titaxit jos ressaa
smile_org.gif
Eiköhän tuossa taustalla ole ideana että vaikka halpaa onkin niin pidemmän päälle vituttaa ostella paskaa ja uusia sitten uuteen paskaan tai maksaa vielä enemmän hyvästä. Mielummin suoraan kunnolliset osat useimmiten... Mutta kieltämttä uudet hyvät kahvat 250e vs. kiinan ihmeet 30e panee miettimään...

Hittolainen, noita peilejä sais molemmilta, mutta mustathan niitten pitäisi olla... the2wheelsillä näyttäis olevan kultaisella varrella.. rideitistä pääsisi valitsemaan mustaakin.

Ilmeisesti kuitenkin samat peilit? Ainakin näyttäisi. Halvat on. Twowheelsin hintaan kiinnostaisi.

Vaikiaa on.

Ite tuli reilu pari vuotta sitte ostettua lyhyet mustat LSL:t Stormilta, ovat vieläkin mustat. Ite ainaki mieluummin maksaa laadusta hieman lisää (99€/kpl -30%), jottei koko ajan tarvii olla vaihtelemassa uusiin... Ei sekään pidemmän päälle mitään ilmaista ole!
sad_orig.gif

Back