• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

richa force (kokemusta?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Oon suunnitellut richan force takin ostamista, onko kellään kokemusta kyseisestä takista? onko se kangasosa huono hihoissa meneekö vesi/tuuli helposti läpi niistä?

eli kannattaako kyseinen takki hankkia?
nixweiss.gif

sorry! kyse on tietysti richa fazer takista!
withstupid.gif

eli jos jollaki on kokemusta ko. takista kuulisin mielelläni kommentin siitä.
kuva takista

Kesän ajelin tolla takilla ja oli hyvä. Ei mitään valitettavaa. Eikä mennyt vesi/tuuli läpi niistä kangasosistakaan. Hyvin istuva ja hieno takki
062802jumpie_prv.gif

Multa löytyy kans sama rotsi. Oon ollu kyllä ihan tyytyväinen kaikinpuolin  
smile_org.gif
Kaapista löytyis myös Richan Reactor-nahkatakki, joka on kokolailla sama kuin Force. Koko on 54, laitapa viestiä jos kiinnostaa...

taidan kuitenkin ostaa uuden rotsin. richa fazer mustana...
sport05.gif

mistähän sais edullisimmin?

taidan kuitenkin ostaa uuden rotsin. richa fazer mustana...
sport05.gif

mistähän sais edullisimmin?
Ainakin motokeitaalla(ylöjärvellä) on aika hurjat richan ja suomyn poistomyynnit,alennukset jopa 60% ovh:sta, ostin itse tossa jokunen viikko sitten 2kpl richan force 1 takkeja ovh -429€ kpl,hintaa 200€kpl eli yhteensä 2 takkia kustansi 400€,eli alle yhden kappaleen hinnan. eikä tämä tähän loppunut,ostin myös richan le mans kangastakin ovh 199€ hintaan 75€,eikä tämä vielä tähänkään lopu,ostin richan ajokengät ovh 159€ maksoin 75€,eikä tässä vielä kaikki,ostin suomyn kypärän ovh 300€ maksoin irridium visiirillä(hinta 65€) 170€
062802jumpie_prv.gif
unohdinkohan jotain vielä
lookaround_orig.gif

syksyllä kannattaa ostaa sälää tukkureilta kun poistavat aika rajusti sen vuoden malleja
smile_org.gif

Mistäspäin ulkomaita ootte tilaillu (jos ootte) noita Richan kamoja? Vai onko niiden hinta sen kummempi esim. Saksassa, että kannattaa edes haaveilla?
lookaround_orig.gif

Ainakin Pololta ja Lousilta kattelin ja siellä ei ollu.. Mitä muita paikkoja?

Back