• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Reximiitti 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Reximiitti 2010 -

• 8.5.

Ääniä: 0 0,0%
  • 15.5.

• 29.5.

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

mico

Adventurer
sanoi:
No paikka onkin sitten jo sovittu.
bowdown.gif
Nyt vaan allakat eille.
Toukokuulle menee ja eka vkl on vappu joten myöhemälle.
Mites toukokuun muut viikonloput? Mulle sopii parhaiten lauantait, eli 8.5, 15.5 ja 29.5. 22.5 on Posari, joten se ei sovi muutamalle.

eli lainattuna Sikivikin viestistä, äänestys reximiitin päivästä.

Kokoontuminen ZRX:n omistajille ja myös muille kawahenkisille n. klo. 14:00 Mierolan siltacafe, josta ajelu lähiympäristöön.

Sikiviki, saa editoida
biggrin.gif

En saata kommentoida: ZRX on edelleen tuunattavana ja vahvasti vaiheessa, eikä täydentävää matkalehmää (ZZR...???) ole vielä hankittu. Kaikki tämä siis mikäli sattuisin olemaan maisemissa, inshallah.

Mulle sopii noi kaikki päivät, mut laitoin kokeeks 15.5 ja tuo näyttää tähän mennessä saaneen eniten ääniä. No katotaan tuleeko lisää kiinnostuneita, laitetaan sitten virallinen ilmoitus tonne foorumin etusivulle, kun päivä on lyöty lukkoon.

sanoi:
No paikka onkin sitten jo sovittu.
bowdown.gif
Nyt vaan allakat eille.
Toukokuulle menee ja eka vkl on vappu joten myöhemälle.
Mites toukokuun muut viikonloput? Mulle sopii parhaiten lauantait, eli 8.5, 15.5 ja 29.5. 22.5 on Posari, joten se ei sovi muutamalle.

eli lainattuna Sikivikin viestistä, äänestys reximiitin päivästä.

Kokoontuminen ZRX:n omistajille ja myös muille kawahenkisille n. klo. 14:00 Mierolan siltacafe, josta ajelu lähiympäristöön.

Sikiviki, saa editoida  
biggrin.gif
Tälle "henkiselle"käy nuo kaikki.......tai siis kunnes toisin päätetään(emäntähän sen päättää)
No hianoa.
sport05.gif

Vaikka niin. Mulla putos toi 8.5 vaihtoehto pois. Tuli virallinen meno.
nixweiss.gif

Mä joudun passaamaan koko miitin. Huomenna polven tähystykseen ja ortopedin uhkailujen mukaan 3kk saikkua !! Saas nähdä kuin käy. Ehkä sitten syksyn miitissä mukana
nixweiss.gif

Minäkin saan jättää tämänkin reissun väliin.Töitä,töitä,töitä.Ainut mikä kävisi oli se 22.5.

Olisko se sitten niin, että 30.4. on äänestyksen tulos julki  
smile_org.gif
Missä tuo päivämäärä on tuossa äänestys osiossa,ei silti on menny
jo silmistäkin näkö saatikka se toinen  
cool.gif
Tarkoitin, että äänestä voi 30.4. asti... vai?
Näin minäkin ton tulkkasin. Tuosta (30.4) ei tosin ole erillistä mainintaa, mutta näin.
nixweiss.gif

Jahas, tiukka äänestys. Pitääkö heittää lantilla? Tsekkaillaan vielä pari päivää.

Noniin. Näyttäis siltä, että 15 ja 29 pv ovatten saaneet yhtäläisesti ääniä. Ja tilanteet tietty muuttuu, joten ainakin mulle toi 29 pv olis sopivampi. Kuis muilla, vai lyödäänkö tuo 29 pv lukkoon?

OK. Mulle riittää toi yxkin joo. Eli meetinki 29pv. Laitan tän tapahtumiin.

Nuniin ja joku mattimyöhänen vielä "sattuvasti" äänestäny 29.5, joten täähän on iha temokraattisestikkin sitten selvä homma. Lukitaan aihe ja jatkot tuolla varsinaisen meetinkin puolella.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back