• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaiden puhdistus sessioiden jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisi taas pienenpieni tarkentava kysymys mielessä...
Eli miten hyvin renkaat kannattaa puhdistaa ratasession jälkeen ennenkun rengaslämppärit laitetaan paikoilleen? Olen tähän mennessä aina pyyhkinyt kivet ja isoimmat ylimääräiset kumin palaset pois renkaiden pinnoilta ennen kun laitan lämppärit takaisin päälle. Miten renkaiden ulkoreunat? Kannattaako niistäkin nyppiä ne ylimääriset kumin palaset/kikkareet pois?

Hanskalla oon isommat skeidat pyyhkäissy pois, en ole jaksanut kuminpalasia nyppiä

Hanskalla oon isommat skeidat pyyhkäissy pois, en ole jaksanut kuminpalasia nyppiä
+1
+1
Sillä erotuksella kun pistin uutta settiä alle niin totesin, että ainakin etunen pysyis paaaaljon paremmin linjassa ja väristäis/täristäis vähemmän, jos jaksais vähän edes hieroskella pahimmat klöntit lämpimänä pois (kuuluuhan ne mutta hifistelyähän se on tämäkin homma). Joskus olen muutaman kiven sirun kaivellut avaimella pois, jos on näyttänyt sille, että rupeevat kaivatumaan kumiin sisään. /z

Back