• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaan profiilin vaihto 120/80/17-->120/70/17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huntter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkä vakio rengas on 120/80/17 ja tarkoitus olisi vaihtaa 120/70/17 renkaaseen(halvempi), vaikuttaako muutos kuinka paljon kääntymiseen yms.?

Huntter sanoi:
Elikkä vakio rengas on 120/80/17 ja tarkoitus olisi vaihtaa 120/70/17 renkaaseen(halvempi), vaikuttaako muutos kuinka paljon kääntymiseen yms.?

Mulla oli Magnassa 120/60 rengas kun sen ostin, itse ostin sitten uudeksi 120/70. Kyllähän se vähän hermostuneen ja nopeamman oloinen ohjaus matalemmalla renkaalla on. Mutta silti mun mielestä aika huoletta voit tuon 70-renkaan siihen laittaa, Magnaa ei saa kallistettua niin kantilleen, että tuolla profiilierolla olisi isoa vaikutusta.

zpete sanoi:
Mulla oli Magnassa 120/60 rengas kun sen ostin, itse ostin sitten uudeksi 120/70. Kyllähän se vähän hermostuneen ja nopeamman oloinen ohjaus matalemmalla renkaalla on. Mutta silti mun mielestä aika huoletta voit tuon 70-renkaan siihen laittaa, Magnaa ei saa kallistettua niin kantilleen, että tuolla profiilierolla olisi isoa vaikutusta.

Näin vähän itsekkin ajattelin, Magnan mutka ajelut ei pitäis pahemmin kärsiä kun en ajele kuitenkaan jalkatappi maassa :)

Back